preskoči na sadržaj

Scenarije učenja  će procjenjivati ocjenjivački sud sastavljen od tri člana na temelju navedenih kriterija. Za svaki od kriterija se može dobiti maksimalno 5 bodova, dok kriterij pod rednim brojem 7 nosi 10 bodova. Rad može osvojiti maksimalno 50 bodova. Kriteriji za procjenjivanje radova su sljedeći:

  1. KVALITETA: Je li scenarij jasan, cjelovit i dobro strukturiran? Jesu li ishodi učenja definirani? Postižu li se navedenim aktivnostima i načinima poučavanja zacrtani ishodi učenja? Mogu li se zacrtanim načinima procjene znjanja mjeriti ishodi učenja?
  2. INOVATIVNOST: U kojoj je mjeri scenarij inovativan? Koristi li nove metode, nove pristupe poučavanju? Uključuje li nove skupine korisnika/učenika? Povezuje li nove ideje s postojećima?
  3. ZABAVNA VRIJEDNOST: Uključuje li scenarij aktivnosti koje su zabavne za učenike i doprinose njihovoj motivaciji za sudjelovanje u aktivnostima učenja?
  4. ODS: Koristi li scenarij funkcionalnosti ODS portala (u prvom redu autorskog alata)? Je li autor aktivan član ODS zajednice?
  5. INDIVIDUALNI RAZVOJ: Potiče li scenarij individualni pristup različitim učenicima? Vodi li računa o različitim stilovima učenja, različitim stupnjevima predznanja i osobnim potencijalima individualnih učenika?
  6. TIMSKI RAD: Pomaže li scenarij učenicima u razvoju vještina potrebnih za rad u timovima? Osmišljava li aktivnosti u kojima se od učenika očekuje postizanje ishoda učenja sudjelovanjem u timskom radu?
  7. ETIČKA PITANJA: Potiče li scenarij promišljanje učenika o rodnim pitanjima, diskriminaciji, inkluziji, migracijama, socijalno ugroženim skupinama, klimatskim promjenama? Motivira li učenike da doprinesu napretku u društvu, lokalno i/ili globalno?
  8. EKONOMIČNOST: Osvješćuje li scenarij učenike o financijskim pitanjima i ekonomskim aspektima ljudskog djelovanja, na primjer o troškovima opreme, troškovima nečijeg radnog vremena?
  9. POVEZIVANJE: Uključuje li scenarij kroz aktivnosti povezivanje s drugim skupinama (učenika, nastavnika, stručnjaka), u drugim krajevima i/ili zemljama? Uključuje li na neki način i osobe s posebnim potrebama?

Odluka ocjenjivačkog suda o pobjedniku natjecanja objavit će se  31. siječnja 2015. godine.

Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Film o sigurnosti i zaštiti zdravlja na radu

Učenice i učenici Industrijske strojarske škole iz Zagreba, potaknuti podatkom EU statistike da je stopa ozljeđivanja mladih radnika 25 % veća nego li kada je riječ o drugim dobnim skupinama, odlučili su se i na...

Nastavni materijali

Sigurnost i zaštita zdravlja na radu

E-knjiga predviđena je za učenike prvih razrednih odjela, ali smatramo da može biti korisna učenicima svih dobih skupina jer, bez obzira na različitosti nastavnih sadržaja pojedinih programa, informacije o sigurnosti i...

Audio&video

Zašto tako

Emisija koja se bavi odgojem i problemima djece i mladih u odrastanju. Ovisnosti o drogama i alkoholu, poremećaji prehrane, modni zahtjevi, izlasci, odnosi među...

1829. - umro francuski prirodoslovac Jean-Baptiste Lamarck. U...

Copyright © 2010 CARNet. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNet.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr