preskoči na sadržaj

Scenarije učenja  će procjenjivati ocjenjivački sud sastavljen od tri člana na temelju navedenih kriterija. Za svaki od kriterija se može dobiti maksimalno 5 bodova, dok kriterij pod rednim brojem 7 nosi 10 bodova. Rad može osvojiti maksimalno 50 bodova. Kriteriji za procjenjivanje radova su sljedeći:

  1. KVALITETA: Je li scenarij jasan, cjelovit i dobro strukturiran? Jesu li ishodi učenja definirani? Postižu li se navedenim aktivnostima i načinima poučavanja zacrtani ishodi učenja? Mogu li se zacrtanim načinima procjene znjanja mjeriti ishodi učenja?
  2. INOVATIVNOST: U kojoj je mjeri scenarij inovativan? Koristi li nove metode, nove pristupe poučavanju? Uključuje li nove skupine korisnika/učenika? Povezuje li nove ideje s postojećima?
  3. ZABAVNA VRIJEDNOST: Uključuje li scenarij aktivnosti koje su zabavne za učenike i doprinose njihovoj motivaciji za sudjelovanje u aktivnostima učenja?
  4. ODS: Koristi li scenarij funkcionalnosti ODS portala (u prvom redu autorskog alata)? Je li autor aktivan član ODS zajednice?
  5. INDIVIDUALNI RAZVOJ: Potiče li scenarij individualni pristup različitim učenicima? Vodi li računa o različitim stilovima učenja, različitim stupnjevima predznanja i osobnim potencijalima individualnih učenika?
  6. TIMSKI RAD: Pomaže li scenarij učenicima u razvoju vještina potrebnih za rad u timovima? Osmišljava li aktivnosti u kojima se od učenika očekuje postizanje ishoda učenja sudjelovanjem u timskom radu?
  7. ETIČKA PITANJA: Potiče li scenarij promišljanje učenika o rodnim pitanjima, diskriminaciji, inkluziji, migracijama, socijalno ugroženim skupinama, klimatskim promjenama? Motivira li učenike da doprinesu napretku u društvu, lokalno i/ili globalno?
  8. EKONOMIČNOST: Osvješćuje li scenarij učenike o financijskim pitanjima i ekonomskim aspektima ljudskog djelovanja, na primjer o troškovima opreme, troškovima nečijeg radnog vremena?
  9. POVEZIVANJE: Uključuje li scenarij kroz aktivnosti povezivanje s drugim skupinama (učenika, nastavnika, stručnjaka), u drugim krajevima i/ili zemljama? Uključuje li na neki način i osobe s posebnim potrebama?

Odluka ocjenjivačkog suda o pobjedniku natjecanja objavit će se  31. siječnja 2015. godine.

Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Dan broja Pi

Donosimo vam rad Mislava Božića, učenika 2a razreda Gimnazije Vukovar. Povodom Dana broja Pi Mislav je izradio infografiku u obliku kratkog podsjetnika na značajne događaje povodom ovog datuma.

Nastavni materijali

European painters

Igra spajanja u nizove: imena slikara, države i stoljeća u kojem je živio.

Audio&video

Divni novi svijet

Emisija o prirodnim znanostima koja će vam, između ostaloga,  otkriti  u kakvoj su vezi slapovi, vulkani, potresi, avioni... i disco-club, što se pod utjecajem...

1568. - potpisivanjem mira u Longjumeau na današnji dan...

Copyright © 2010 CARNet. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNet.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr