preskoči na sadržaj
| 24. 4. 2019. u 12:10 sati | pošalji link
Vijesti iz škola

Sve osnovne i srednje škole Republike Hrvatske pozvane su na sudjelovanje u stvaranju ove rubrike. Saznajte više...

Ukoliko želite predložiti vijest ispunite formular 'Podaci o autoru vijesti' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu) te unesite prijedlog vijesti. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje. Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od dva radna dana.

    

Kako je biti domaćin Erasmus+ projekta?

Autor: Petra Kokeza

Zahvaljujući projektu Be a Responsible Citizen in the Digital world of tomorrow, 13 učenika i učenica Srednje škole Bol  te profesorice Lucija Carević Brešković, Petra Kokeza i Rovena Trivanović su otkrili nove dimenzije sebe u profesionalnom i osobnom smislu.


Naših 5 partnera (Finska, Poljska, Italija, Grčka i Njemačka) smo dočekali u ponedjeljak, 23. rujna 2019. godine,  u Splitu i zajedno se uputili prema Sinju kako bismo se podsjetili na našu kulturnu baštinu i našim gostima približili dio naše povijesti. Dok smo se vozili prema Sinju, naša izvrsna vodička nam je rekla puno zanimljivih činjenica o ovom području, tako da smo naučili nešto novo. Šetnju u Sinju smo započeli na Alkarskom trkalištu odakle smo se uputili u Muzej Alke, gdje smo pogledali film i uz pomoć vodiča dobili uvid u povijest, život i baštinu alkara. Nakon muzeja posjetili smo utvrdu Kamičak, gdje se tijekom turske opsade Sinja čuvala slika Gospe od Sinja i kojoj su se molili ljudi sakriveni u njoj. Otišli smo i do Crkve Gospe Sinjske gdje smo vidjeli spomenutu sliku i napravili nekoliko krugova oko oltara kao što nalaže običaj.

Naravno, popili smo i kavu na trgu, a potom se uputili prema imanju Mustang na ručak, a oni hrabriji su se okušali i u jahanju konja. Osvježeni prirodom i novim uspomenama, vratili smo se u Split gdje smo se ukrcali na katamaran i uz morske prizore stigli u Bol.

U utorak, 24. rujna 2019. godine, smo počeli sa radom u školi. Najprije smo našim gostima izrazili dobrodošlicu na engleskom, finskom, grčkom, njemačkom, talijanskom, poljskom i hrvatskom jeziku, a potom podijelili učenike u međunarodne grupe i započeli sa radom na digitalnim alatima Socrative (izrada kvizova), Piktochart (izrada plakata) i Sway (prezentacija) na temu Alke i komunikacije.

U srijedu, 25. rujna 2019. godine, smo morali ustati jako rano jer nas je čekao uspon do Zmajeve špilje.  Zahvaljujući Zoranu Kojdiću, saznali smo zanimljivosti o naseljavanju Murvice, izgradnji samostana i nastanku Zmajeve špilje. Podsjetio nas je i na slavensku mitologiju, drvo života koje su činili gromovnik Perun, Mokoš koja je predstavljala Zemlju i Veles koji je simbol podzemlja. Saznali smo i da je Zmajeva špilja jedina špilja s tim imenom u Europi koja ima reljef u obliku zmaja.

Ali, nismo imali vremena za odmor. U školu smo se vratili oko podne, ručali i u 13 sati i 30 minuta počeli sa online radionicom o komunikaciji sa našim dragim Šveđanima, Sussan Öster i Urbanom Norlingom. Radionica je završila u 15 sati i 40 minuta, učenici su završili sa radnim danom, a nastavnici su održali teachers' meeting kako bi se dogovorili oko sljedećeg susreta u Aachenu.

Četvrtak, 26. rujna 2019. godine, je bio posvećen izradi digitalnih plakata, Socrative kviza i Sway prezentacije na temu Zmajeve špilje i komunikacije u tom kontekstu. Nakon ručka, slijedila je još jedna online radionica sa našim švedskim vjetrom u leđa koja nas je povezala i pomogla nam osvijestiti važnost sigurnosti na Internetu, pristojne komunikacije, konstruktivne kritike, pozitivne povratne informacije, razvoju autentičnosti i zdravoga društva.

U petak, 27. rujna 2019. godine, smo započeli u opuštenom tonu. Zahvaljujući trudu i radu tijekom tjedna, mogli smo si dopustiti malo odmora i lagano se spremati za prezentaciju onoga što smo naučili tijekom ovog sastanka, što smo i napravili nakon ručka. Nakon prezentacija, uslijedilo je rastanak sa našim prijateljima i obećanje da se uskoro vidimo.

Na kraju, želimo se zahvaliti svima koji su nas podržali ovaj tjedan i doprinijeli ovako profesionalno i privatno savršenom tjednu.

I zato hvala roditeljima naših učenika koji su primili učenike naših partnera i brinuli se za njih pet dana, mamama, bakama i nonama koje su nas podržale izvrsnim kolačima. Hvala i gospođi Dragici Marčić, koja nam je donirala tradicionalnu bračku tortu (hrapaćušu) i hrustule. Hvala našem kućnom majstoru Leu Laliću koji nam je pomogao ukrasiti školu i kolegama Ankici Okić, Bošku Botici i Marijani Marić koji su prevezli učenike do Murvice. Hvala i bolskim vatrogascima, Adria Toursu, te gospodinu Vladi Aniću koji su također sudjelovali u transferu učenika i profesora do Murvice i natrag. Hvala i Zoranu Kojdiću koji je prevezao dio učenika i našim učenicima donirao izlet u Zmajevu špilju.

Naši švedski prijatelji Sussan Öster i Urban Norling donirali su svoj honorar u iznosu od 400 eura udruzi Brački pupoljci. Hvala im što su nam omogućili da zajedno uljepšamo dan našoj djeci.

I sada hvala našim učenicima i učenicama koji su bili izvrsni domaćini, mijenjali se u ulozi mentora, pomagača u kuhinji i učenika. Draga djeco, hvala vam na besprijekornom ponašanju, spremnosti da se otvorite  novim iskustvima i vidite kamo će vas to odvesti. Ne možemo biti ponosnije i sretne što smo vaše profesorice.

I za kraj, lijepo je otkrivati sebe i zato se nemojte bojati tog izazova i riječima naših grčkih partnera, pronađite svoju Itaku.

| 28. 9. 2019. u 22:49 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Bijela vrana

Jesu li djeca doista 'mala' ili odrasli samo ne shvaćaju ozbiljno? U razgovorima s neobičnom djecom, „bijelim vranama“, Mladen Kušec u svojim emisijama...

1805. - u bečkom Theater an der Wien premijerno je za javnost izvedena...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr