preskoči na sadržaj

Cjelovita kurikularna reforma u brojkama

Cjelovita kurikularna reforma prva je mjera kojom je započela realizacija Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije koja je u listopadu 2014. godine prihvaćena u Hrvatskome saboru. Ekspertna radna skupina započela je s radom u veljači 2015. godine, a prva dionica Cjelovite kurikularne reforme, koja se odnosi na izradu kurikularnih dokumenata, završava u veljači 2016. godine.


U ovoj je dionici Cjelovite kurikularne reforme sudjelovalo 436 članova stručnih radnih skupina većinom učitelja, nastavnika, stručnih suradnika, ravnatelja i znanstvenika iz svih dijelova Republike Hrvatske.

50 osoba (djelatnika Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, Agencije za odgoj i obrazovanje, Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje) sudjelovalo je kao podrška Cjelovitoj kurikularnoj reformi.

U konzultantskom je postupku sudjelovalo 218 osoba iz svih dijelova društva.

U okviru Cjelovite kurikularne reforme održano je 647 fizičkih i stotine online sastanaka. 

U siječnju 2016. godine održan je najveći ikada webinar u povijesti Republike Hrvatske u kojem je sudjelovala većina osnovnih i srednjih škola.

Održano je preko 400 predstavljanja Cjelovite kurikularne reforme. Između ostalih Odboru za obrazovanje, znanost i kulturu Hrvatskoga sabora, Rektorskomu zboru Republike Hrvatske, Hrvatskoj gospodarskoj komori, Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Hrvatskoj obrtničkoj komori, Nezavisnom sindikatu zaposlenih u srednjoškolskom obrazovanju Republike Hrvatske, Sindikatu Preporod i mnogim drugim tijelima i organizacijama, a posebno školama.

Izrađeni su i javno objavljeni metodološki priručnici za izradu kurikularnih dokumenata.

Cjelovita kurikularna reforma financirana je iz proračuna Republike Hrvatske, a u 2015. godini dio sredstava vraćen je u državni proračun.

U predviđenom je roku izrađeno 55 prijedloga kurikularnih dokumenata.

 

Vijest je prenesena s internetskih stranica Cjelovite kurikularne reforme.

| 10. 2. 2016. u 11:22 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Brojevni sustavi

Donosimo rad Josipe Pravdić, učenice 1.c razreda Gimnazije Vukovar. Josipa je izradila video uradak u aplikaciji Moovly koje je nastao za potrebe sistematizacije tematske cjeline Brojevni sustavi.

Nastavni materijali

Kognitivne pristranosti

Prepoznati vrste kognitivnih pristranosti (predrasuda).

Audio&video

Glazbena kutijica

Jeste li se ikada zapitali koliko se priča skriva u glazbi i njenim skladateljima? U serijalu pod nazivom Glazbena kutijica otkrivamo zanimljive i poučne priče o poznatim...

1640. - umro Peter Paul Rubens, flamanski slikar i jedan od najvećih...

Copyright © 2010 CARNet. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNet.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr