preskoči na sadržaj

Cjelovita kurikularna reforma u brojkama

Cjelovita kurikularna reforma prva je mjera kojom je započela realizacija Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije koja je u listopadu 2014. godine prihvaćena u Hrvatskome saboru. Ekspertna radna skupina započela je s radom u veljači 2015. godine, a prva dionica Cjelovite kurikularne reforme, koja se odnosi na izradu kurikularnih dokumenata, završava u veljači 2016. godine.


U ovoj je dionici Cjelovite kurikularne reforme sudjelovalo 436 članova stručnih radnih skupina većinom učitelja, nastavnika, stručnih suradnika, ravnatelja i znanstvenika iz svih dijelova Republike Hrvatske.

50 osoba (djelatnika Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, Agencije za odgoj i obrazovanje, Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje) sudjelovalo je kao podrška Cjelovitoj kurikularnoj reformi.

U konzultantskom je postupku sudjelovalo 218 osoba iz svih dijelova društva.

U okviru Cjelovite kurikularne reforme održano je 647 fizičkih i stotine online sastanaka. 

U siječnju 2016. godine održan je najveći ikada webinar u povijesti Republike Hrvatske u kojem je sudjelovala većina osnovnih i srednjih škola.

Održano je preko 400 predstavljanja Cjelovite kurikularne reforme. Između ostalih Odboru za obrazovanje, znanost i kulturu Hrvatskoga sabora, Rektorskomu zboru Republike Hrvatske, Hrvatskoj gospodarskoj komori, Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Hrvatskoj obrtničkoj komori, Nezavisnom sindikatu zaposlenih u srednjoškolskom obrazovanju Republike Hrvatske, Sindikatu Preporod i mnogim drugim tijelima i organizacijama, a posebno školama.

Izrađeni su i javno objavljeni metodološki priručnici za izradu kurikularnih dokumenata.

Cjelovita kurikularna reforma financirana je iz proračuna Republike Hrvatske, a u 2015. godini dio sredstava vraćen je u državni proračun.

U predviđenom je roku izrađeno 55 prijedloga kurikularnih dokumenata.

 

Vijest je prenesena s internetskih stranica Cjelovite kurikularne reforme.

| 10. 2. 2016. u 11:22 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Salzburg

Donosimo vam prezentaciju Petre Maravić, učenice 7. razreda Osnovne škole Ivana Brlić-Mažuranić, PŠ Drežnica o austrijskom gradu Salzburgu. Prezentacija je napravljena na satu...

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Putnici kroz vrijeme

Putnici kroz vrijeme: Od antike do barbike, od traktora do motike, nekad davno, davnije, što je bilo ranije? Prošlost su naše teme - Putnici kroz vrijeme,...

1817. - rođen Pierre Athanase Larousse, francuski matematičar i...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr