preskoči na sadržaj

Odgovori na pristigle priloge stručnoj raspravi – Okvir nacionalnoga kurikuluma

Stručna rasprava predstavlja strukturirano stručno savjetovanje čija je svrha prikupiti kritičke primjedbe i prijedloge, analizirati ih te u skladu s rezultatima rasprave pripremiti izradu drugih inačica prijedloga kurikulumskih dokumenata koji će biti upućeni na javno savjetovanje. Ovakav oblik savjetovanja po prvi je puta organiziran u okviru Cjelovite kurikularne reforme. 


Prikupljanje zaključaka i prijedloga sa stručne rasprave odvija se na dva načina i to:

  1. zaključci s organiziranih skupova na kojima se provodi stručna rasprava
  2. prijedlozi i komentari individualnih stručnjaka i institucija (organizacije, ustanove i sl.) koji žele dati svoj doprinos raspravi o dokumentima putem web obrasca.

Okvir nacionalnog kurikuluma objavljen je na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti i tehnologije i Cjelovite kurikularne reforme 16. veljače 2016. godine. Stručna je rasprava započela 14. ožujka 2016. godine. Zaprimljeni su svi prijedlozi zaključno s 1. travnjem 2016. godine. U razgovorima s ministrom znanosti, obrazovanja i sporta dogovoreno je da produljenje savjetovanja o Okvira nacionalnog kurikuluma tijekom stručne rasprave nije nužno jer je riječ o raspravi koja nije institucionalizirana. Produljenje savjetovanja opcija je koja će biti u opticaju prilikom savjetovanja sa zainteresiranom javnošću. U okviru se Cjelovite kurikularne reforme uzimaju u obzir prilozi rasprave za točno određeni dokument. Odgovori na sve pristigle primjedbe dostupni su na: ONK-stručna rasprava odgovori.

 

Vijest je prenesena s internetskih stranica Cjelovite kurikularne reforme.

| 19. 4. 2016. u 10:53 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Brojevni sustavi

Donosimo rad Josipe Pravdić, učenice 1.c razreda Gimnazije Vukovar. Josipa je izradila video uradak u aplikaciji Moovly koje je nastao za potrebe sistematizacije tematske cjeline Brojevni sustavi.

Nastavni materijali

Kognitivne pristranosti

Prepoznati vrste kognitivnih pristranosti (predrasuda).

Audio&video

Glazbena kutijica

Jeste li se ikada zapitali koliko se priča skriva u glazbi i njenim skladateljima? U serijalu pod nazivom Glazbena kutijica otkrivamo zanimljive i poučne priče o poznatim...

1640. - umro Peter Paul Rubens, flamanski slikar i jedan od najvećih...

Copyright © 2010 CARNet. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNet.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr