preskoči na sadržaj

Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o Prijedlogu Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika

Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika.


Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika.

Prijedlog Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika predstavlja nacionalni kurikulumski dokument kojim se osiguravaju rješenja koja se sustavno ugrađuju u sve nacionalne kurikulumske dokumente, a odnose se i na kurikulumske dokumente izrađene na ostalim razinama.

U svojoj razradi Okvir daje:

- tumačenje općih vrijednosti i načela odgojno-obrazovnoga rada s darovitom djecom i učenicima
- smjernice i opće upute za proces identifikacije darovitih i organizaciju odgojno-obrazovne podrške u različitim dijelovima odgojno-obrazovnoga sustava te za različite vrste i stupnjeve darovitosti
- smjernice i opće upute za vrednovanje i izvješćivanje o postignućima i napredovanju darovite djece i učenika
- određenje uloga i zadaća pojedinih sudionika odgojno-obrazovnoga procesa u radu s darovitima, posebice tima za darovite svake odgojno-obrazovne ustanove
- prijedloge mogućih oblika suradnje s roditeljima u brizi i osiguravanju podrške razvoju darovitih.

Javno savjetovanje otvoreno je na portalu eSavjetovanja na poveznici i sukladno članku 11. stavku 3. Zakona o pravu na pristup informacijama traje 30 dana, a prema potrebi i dulje.

Ministarstvo poziva zainteresiranu javnost na aktivno uključivanje u savjetovanje i dostavljanje svojih primjedbi i prijedloga uz pomoć elektroničke aplikacije e-Savjetovanja.

Cilj je savjetovanja prikupiti mišljenja, primjedbe i prijedloge zainteresirane javnosti o Prijedlogu Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika.

U trenutku otvaranja javne rasprave javnost ima pravo znati koje su izmjene i dopune kurikulumskih dokumenata te što je od predloženog u stručnoj raspravi prihvaćeno, a što nije, kao i razloge neprihvaćanja. S tim u svezi, Ministarstvo obavještava zainteresiranu javnost kako su očitovanja pristigla tijekom stručne rasprave na Prijedlog Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika s obrazloženjima o njihovu prihvaćanju/neprihvaćanju - objavljena na mrežnoj stranici Cjelovite kurikularne reforme na sljedećoj poveznici. U sklopu ove objave Ministarstvo kao PDF dokument objavljuje inačicu Prijedloga Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika dorađenu nakon provedene stručne rasprave s vidljivim izmjenama i dopunama.

Ministarstvo napominje kako Prijedlog Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika nije lektoriran, odnosno bit će lektoriran nakon završetka javne rasprave i nakon recenzijskoga postupka.

Dokumenti su dostupni na poveznici.

 

Vijest je prenesena s internetskih stranica Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta

| 28. 6. 2016. u 10:13 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Autorska prava

Donosimo rad Tee Hrgović, učenice 2.a razreda Gimnazije Vukovar. Učenički je uradak nastao na nastavi informatike u sklopu obrade prezentacijskih tehnika i sadržaja koji se u prezentacijama koriste pri čemu je naglasak...

Nastavni materijali

Ten longest croatian rivers

Upisivanje imena najdužih rijeka Hrvatske.

Audio&video

Divni novi svijet

Emisija o prirodnim znanostima koja će vam, između ostaloga,  otkriti  u kakvoj su vezi slapovi, vulkani, potresi, avioni... i disco-club, što se pod utjecajem...

1613. - na današnji je dan u požaru izgorilo originalno...

Copyright © 2010 CARNet. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNet.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr