preskoči na sadržaj

Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o Prijedlogu Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika

Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika.


Kako bi se najširem krugu zainteresiranih u Republici Hrvatskoj omogućio neposredan uvid i davanje mišljenja, primjedaba i prijedloga na kurikulumske dokumente, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, nakon provedene stručne rasprave i dorađenih kurikulumskih dokumenata u skladu s očitovanjima pristiglima u stručnoj raspravi, otvara javno savjetovanje o Prijedlogu Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika.

Prijedlog Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika predstavlja nacionalni kurikulumski dokument kojim se osiguravaju rješenja koja se sustavno ugrađuju u sve nacionalne kurikulumske dokumente, a odnose se i na kurikulumske dokumente izrađene na ostalim razinama.

U svojoj razradi Okvir daje:

- tumačenje općih vrijednosti i načela odgojno-obrazovnoga rada s darovitom djecom i učenicima
- smjernice i opće upute za proces identifikacije darovitih i organizaciju odgojno-obrazovne podrške u različitim dijelovima odgojno-obrazovnoga sustava te za različite vrste i stupnjeve darovitosti
- smjernice i opće upute za vrednovanje i izvješćivanje o postignućima i napredovanju darovite djece i učenika
- određenje uloga i zadaća pojedinih sudionika odgojno-obrazovnoga procesa u radu s darovitima, posebice tima za darovite svake odgojno-obrazovne ustanove
- prijedloge mogućih oblika suradnje s roditeljima u brizi i osiguravanju podrške razvoju darovitih.

Javno savjetovanje otvoreno je na portalu eSavjetovanja na poveznici i sukladno članku 11. stavku 3. Zakona o pravu na pristup informacijama traje 30 dana, a prema potrebi i dulje.

Ministarstvo poziva zainteresiranu javnost na aktivno uključivanje u savjetovanje i dostavljanje svojih primjedbi i prijedloga uz pomoć elektroničke aplikacije e-Savjetovanja.

Cilj je savjetovanja prikupiti mišljenja, primjedbe i prijedloge zainteresirane javnosti o Prijedlogu Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika.

U trenutku otvaranja javne rasprave javnost ima pravo znati koje su izmjene i dopune kurikulumskih dokumenata te što je od predloženog u stručnoj raspravi prihvaćeno, a što nije, kao i razloge neprihvaćanja. S tim u svezi, Ministarstvo obavještava zainteresiranu javnost kako su očitovanja pristigla tijekom stručne rasprave na Prijedlog Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika s obrazloženjima o njihovu prihvaćanju/neprihvaćanju - objavljena na mrežnoj stranici Cjelovite kurikularne reforme na sljedećoj poveznici. U sklopu ove objave Ministarstvo kao PDF dokument objavljuje inačicu Prijedloga Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika dorađenu nakon provedene stručne rasprave s vidljivim izmjenama i dopunama.

Ministarstvo napominje kako Prijedlog Okvira za poticanje iskustava učenja i vrednovanje postignuća darovite djece i učenika nije lektoriran, odnosno bit će lektoriran nakon završetka javne rasprave i nakon recenzijskoga postupka.

Dokumenti su dostupni na poveznici.

 

Vijest je prenesena s internetskih stranica Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta

| 28. 6. 2016. u 10:13 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Bolesti i poremećaji živčanog sustava

Donosimo rad Marka Majnolovića, učenika 3.a razreda Gimnazije Vukovar. Marko je izradio PowerPoint prezentaciju o bolestima i poremećajima živčanog sustava. Prezentacija može poslužiti u nastavi biologije i na satu razrednika...

Nastavni materijali

Kognitivne pristranosti

Prepoznati vrste kognitivnih pristranosti (predrasuda).

Audio&video

Vodič za moderna vremena

Emisija koja govori o fenomenima modernog života, ekonomiji i tehnologiji. U njoj možete saznati što su to krvavi dijamanti, kako se obraniti od kompjutorskih...

1681. - umro Pedro Calderon de la Barca, španjolski pjesnik i...

Copyright © 2010 CARNet. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNet.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr