preskoči na sadržaj

Predstavljeni rezultati projekta GRASS

Djelatnicima Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja predstavljeni su rezultati projekta GRASS (Grading Soft Skills). GRASS je jedan od triju najuspješnijih projekata iz područja edukacije, a odabrala ga je Europska komisija. Razvijao se uz potporu EU Programa za cjeloživotno učenje (Lifelong Learning Programme – LLP), a njegovi sudionici smatraju kako će biti koristan i drugim obrazovnim institucijama.


Zemlje koje kao partneri sudjeluju u projektu su Hrvatska, Irska, Srbija i Švedska. Iz svake je zemlje u projekt uključena po jedna visokoškolska obrazovna ustanova (Fakultet organizacionih nauka u Beogradu u Srbiji, KTH u Stockholmu u Švedskoj, University of Limerick u Limericku u Irskoj i Tekstilno-tehnološki fakultet u Zagrebu u Hrvatskoj) i po jedna osnovnoškolska ili srednjoškolska obrazovna ustanova (Geodetska tehnička škola u Zagrebu u Hrvatskoj, Coláiste Chiaráin u Limericku u Irskoj, Prva kragujevačka gimnazija u Kragujevcu u Srbiji i Väsby New Gymnasium u Upplands Väsbyju u Švedskoj).

U sklopu ovoga istraživačkog i inovativnog projekta već tri godine razvijaju se pedagoški pristupi i potiče se primjena informacijskih tehnologija koje služe kao podrška kontinuiranomu prepoznavanju, razvoju, vrednovanju i priznavanju socijalnih vještina (soft skills) učenika različitih dobnih skupina i razina obrazovanja. Socijalne vještine koje se smatraju izuzetno važnima kada je riječ o postizanju uspjeha u modernome poslovnom okruženju i koje se koriste u svrhu kvalitetne pripreme učenika za tržište rada odnose se na kritičko mišljenje, timski rad, komunikaciju, prezentaciju i rješavanje problema. U Geodetskoj tehničkoj školi vrednovali su komunikaciju, samoregulaciju i digitalnu kompetenciju. Razvijeni su digitalni bedževi (Open Badges) koji se dodjeljuju s namjerom da obrazovne institucije i poslodavci prepoznaju socijalne vještine kao relevantan selekcijski kriterij pri zapošljavanju. Učenici su sudjelujući u ovome projektu poboljšali komunikacijske vještine i motiviranost u izražavanju mišljenja i prezentiranju ideja te su se lakše uključivali u timove pri rješavanju problema.

Sve informacije, pedagošku i tehnološku dokumentaciju o projektu i dosadašnje rezultate projekta dostupni su na poveznici: https://sites.google.com/site/llpgrassproject/.

 

Vijest je prenesena s internetskih stranica Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja.

| 8. 11. 2016. u 16:01 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Autorska prava

Donosimo rad Tee Hrgović, učenice 2.a razreda Gimnazije Vukovar. Učenički je uradak nastao na nastavi informatike u sklopu obrade prezentacijskih tehnika i sadržaja koji se u prezentacijama koriste pri čemu je naglasak...

Nastavni materijali

Ustav Poljske iz 1791.

Osnovne informacije o prvom europskom ustavu i njegovoj sudbini.

1903. - rođen George Orwell, engleski književnik, autor knjige o...

Copyright © 2010 CARNet. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNet.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr