preskoči na sadržaj

Predstavljeni rezultati projekta GRASS

Djelatnicima Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja predstavljeni su rezultati projekta GRASS (Grading Soft Skills). GRASS je jedan od triju najuspješnijih projekata iz područja edukacije, a odabrala ga je Europska komisija. Razvijao se uz potporu EU Programa za cjeloživotno učenje (Lifelong Learning Programme – LLP), a njegovi sudionici smatraju kako će biti koristan i drugim obrazovnim institucijama.


Zemlje koje kao partneri sudjeluju u projektu su Hrvatska, Irska, Srbija i Švedska. Iz svake je zemlje u projekt uključena po jedna visokoškolska obrazovna ustanova (Fakultet organizacionih nauka u Beogradu u Srbiji, KTH u Stockholmu u Švedskoj, University of Limerick u Limericku u Irskoj i Tekstilno-tehnološki fakultet u Zagrebu u Hrvatskoj) i po jedna osnovnoškolska ili srednjoškolska obrazovna ustanova (Geodetska tehnička škola u Zagrebu u Hrvatskoj, Coláiste Chiaráin u Limericku u Irskoj, Prva kragujevačka gimnazija u Kragujevcu u Srbiji i Väsby New Gymnasium u Upplands Väsbyju u Švedskoj).

U sklopu ovoga istraživačkog i inovativnog projekta već tri godine razvijaju se pedagoški pristupi i potiče se primjena informacijskih tehnologija koje služe kao podrška kontinuiranomu prepoznavanju, razvoju, vrednovanju i priznavanju socijalnih vještina (soft skills) učenika različitih dobnih skupina i razina obrazovanja. Socijalne vještine koje se smatraju izuzetno važnima kada je riječ o postizanju uspjeha u modernome poslovnom okruženju i koje se koriste u svrhu kvalitetne pripreme učenika za tržište rada odnose se na kritičko mišljenje, timski rad, komunikaciju, prezentaciju i rješavanje problema. U Geodetskoj tehničkoj školi vrednovali su komunikaciju, samoregulaciju i digitalnu kompetenciju. Razvijeni su digitalni bedževi (Open Badges) koji se dodjeljuju s namjerom da obrazovne institucije i poslodavci prepoznaju socijalne vještine kao relevantan selekcijski kriterij pri zapošljavanju. Učenici su sudjelujući u ovome projektu poboljšali komunikacijske vještine i motiviranost u izražavanju mišljenja i prezentiranju ideja te su se lakše uključivali u timove pri rješavanju problema.

Sve informacije, pedagošku i tehnološku dokumentaciju o projektu i dosadašnje rezultate projekta dostupni su na poveznici: https://sites.google.com/site/llpgrassproject/.

 

Vijest je prenesena s internetskih stranica Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja.

| 8. 11. 2016. u 16:01 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Dan broja Pi

Donosimo vam rad Mislava Božića, učenika 2a razreda Gimnazije Vukovar. Povodom Dana broja Pi Mislav je izradio infografiku u obliku kratkog podsjetnika na značajne događaje povodom ovog datuma.

Nastavni materijali

European painters

Igra spajanja u nizove: imena slikara, države i stoljeća u kojem je živio.

Audio&video

Stigla je pošta

Ako vas zanima što rade učenici i učitelji diljem Hrvatske, kamo idu i tko ih posjećuje, s kakvim se problemima susreću i kakva rješenja pronalaze slušajte...

1655. - nizozemski matematičar, fizičar i astronom na današnji...

Copyright © 2010 CARNet. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNet.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr