preskoči na sadržaj

OECD objavio izvještaj „Inovacija obrazovanja i obrazovanje za inovacije“

Izvještaj „Inoviranje obrazovanja i obrazovanje za inovacije: snaga digitalnih tehnologija i vještina“ nedavno je objavljen od strane OECD-a (Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj). Njegova Inovacijska strategija poziva sve sektore ekonomije i društvo na inovaciju kako bi se poboljšala produktivnost, rast i dobrobit. 


Obrazovni sustavi od kritičke su važnosti za inovaciju razvojem vještina koje njeguju nove ideje i tehnologije. Međutim, dok su digitalne tehnologije duboko izmijenile način na koji se radi, komunicira i zabavlja, svijet obrazovanja i učenja još nije prošao isti proces inovacije pod utjecajem razvoja novih tehnologija.
 
Ovaj je izvještaj poslužio kao uvodni dokument za drugu Globalnu konferenciju obrazovnog sektora koja se održala 26. i 27. rujna 2016. godine. Na konferenciji se raspravljalo o dostupnim dokazima o inovaciji u obrazovanju, utjecaju digitalnih tehnologija na procese učenja i podučavanja, ulogu digitalnih vještina i ulogu obrazovnog sektora u procesu inovacije. U izvještaju se smatra kako su potrebne bolje politike koje uključuju sve dionike kako bi se promicale inovacije u obrazovanju.
 
Izvještaj se na engleskom jeziku može besplatno preuzeti putem poveznice.

 

Vijest je prenesena s mrežnih stranica Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih.

| 26. 1. 2017. u 10:42 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Povijest četvrtkom

Emisija o povijesti Tko je i  kada nešto otkrio i tko je i kada ta otkrića ukrao? Kako nastaju i kako nestaju civilizacije? Što više pokreće ljude:...

1868. - Hrvatski sabor u kojem su većinu imali mađaroni prihvatio...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr