preskoči na sadržaj

Tematski pregledi strukturiranih indikatora za praćenje sustava obrazovanja i osposobljavanja u Europi u 2016. godini

Izvršna je agencija za obrazovanje, audiovizualnu djelatnost i kulturu (EACEA) putem Eurydicea objavila novu seriju publikacija koje pružaju odgovore na pitanja poput idućih. Koje europske zemlje pružaju specifične smjernice i osiguravanju slobodna mjesta za obrazovanje u ranom djetinjstvu? Dobivaju li škole dodatna sredstva za učenike u nepovoljnom položaju?


Gdje u Europi učitelji imaju dostupno osposobljavanje kako bi se posvetili ranom napuštanju obrazovanja? Je li informalno učenje prepoznato svugdje u Europi kod upisa u visoko obrazovanje? Koliko je česta stručna praksa u programima visokog obrazovanja?
 
Publikacije istražuje obrazovne strukture, politike i reforme u pet ključnih područja: obrazovanje u ranom djetinjstvu, postizanje osnovnih vještina, rano napuštanje obrazovanja i osposobljavanja, visoko obrazovanje i zapošljivost nakon završetka obrazovanja. Svaka publikacija razmatra određeni broj ključnih indikatora i sadrži ažurne podatke, definicije, bilješke o državama i analize recentnih razvoja u politikama i reformama.
 
Svaki je tematski pregled utemeljen na pojedinom poglavlju „Strukturnih indikatora za praćenje sustava obrazovanja i osposobljavanja u Europi u 2016. godini“. Obrađeno je 40 europskih sustava obrazovanja osposobljavanja, a podaci su prikupljeni upitnicima koje su popunjavali nacionalni stručnjaci i predstavnici mreže Eurydice.
 
Svi se tematski pregledi na engleskom jeziku mogu besplatno preuzeti ovdje.

 

Vijest je prenesena s mrežnih stranica Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih.

| 21. 2. 2017. u 08:45 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Brojevni sustavi

Donosimo rad Josipe Pravdić, učenice 1.c razreda Gimnazije Vukovar. Josipa je izradila video uradak u aplikaciji Moovly koje je nastao za potrebe sistematizacije tematske cjeline Brojevni sustavi.

Nastavni materijali

Kognitivne pristranosti

Prepoznati vrste kognitivnih pristranosti (predrasuda).

1453. - na današnji je dan turska vojska na čelu sa sultanom...

Copyright © 2010 CARNet. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNet.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr