preskoči na sadržaj

Novi pristupi u procjeni i tretmanu specifičnih teškoća u učenju

U organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje u Puli je 23. i 24. veljače 2017. godine u Puli održan III. državni skup za stručne suradnike logopede „Procjena i tretman specifičnih teškoća u učenju – novi pristupi".


Usvajanje jezika odvija se komunikacijskom i socijalnom interakcijom i samo je po sebi neraskidiv proces. Uredan jezično – govorni razvoj obuhvaća komunikaciju, socijalnu interakciju i djetetovu želju da komunicira i spozna svijet oko sebe. Želja za komunikacijom, a time i socijalna interakcija preduvjeti su urednoga jezično – govornog razvoja. Rano otkrivanje teškoće potrebno je radi pravodobne i odgovarajuće terapije kojom se smanjuju posljedice zaostajanja u razvoju govora. Svako kašnjenje u prepoznavanju jezične teškoće i neprovođenje pravodobne terapije uzrokuje smanjenje  komunikacijskog potencijala. Na skupu je zaključeno da je razvoj logopedske znanosti neizostavno praćen potrebom ujednačavanja naziva jezično – govornih i komunikacijskih poremećaja. Stoga se nameću dva temeljna pristupa: prvi pristup koji bi se najbolje mogao definirati kao „nomen est omen“, tj. naziv mora biti pomno odabran kako bi što jasnije i pravilnije oslikao pojam na koji se odnosi te drugi pristup koji bi najbolje oslikao stih W. Shakespeara „Ime nije ništa: ono što nazivamo ružom, slatko bi mirisalo i s drugim imenom“, tj. važan je samo konačni uspjeh sporazumijevanja.

Na kraju je zaključeno da mišljenje logopeda iz sustava odgoja i obrazovanja svakako treba biti usmjereno na funkcioniranje djeteta, njegove dobre strane i kompenzacijske strategije koje koristi da bi se individualni odgojno obrazovni program mogao strukturirati sukladno djetetovim sposobnostima.

 

Vijest je prenesena s mrežnih stranica Agencije za odgoj i obrazovanje.

| 28. 2. 2017. u 14:03 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Izvan okvira

Emisija o osnovnom, srednjem i visokom obrazovanju koja prati sve aktualne teme i ukazuje na probleme na području obrazovanja djece i mladih. Trajanje: 20 minuta

1789. - današnji dan Francuzi obilježavaju kao nacionalni...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr