preskoči na sadržaj

Modularni stručni skupovi Djeca i učenici s teškoćama u razvoju

Modularnim stručnim skupovima Djeca i učenici s teškoćama u razvoju u redovitim ustanovama odgoja i obrazovanja (potpora odgojno-obrazovnom uključivanju) odgojno-obrazovnim ustanovama pruža se podrška u uključivanju djece i učenika s teškoćama u razvoju u redovite i posebne odgojno-obrazovne programe.


Obrazovna politika u Republici Hrvatskoj već više desetljeća promiče odgojno-obrazovno uključivanje (inkluziju) djece i učenika s teškoćama u razvoju. Broj djece i učenika s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnim ustanovama koje provode redovite programe u zadnjem desetljeću značajno se povećao, a s time i potreba za stručnom potporom. Agencija za odgoj i obrazovanje programima stručnog usavršavanja godinama pomaže boljem odgojno-obrazovnom uključivanju pripremajući ustanove za prihvaćanje i prilagodbu kurikuluma djeci i učenicima s teškoćama u razvoju.

Kroz programe ovih modularnih stručnih skupova na području Primorsko-goranske, Istarske i Ličko-senjske županije prošlo je od 2006. godine do danas više od 4000 odgojno-obrazovnih radnika, održano je više od 500 sati edukacije u više od 100 ustanova. Agencija je na ovaj način omogućila bolju pripremu za inkluzivan odgoj i obrazovanje djece i učenika s teškoćama u razvoju.

Usavršavanje se odvija na lokalnoj razini na poziv odgojno-obrazovne ustanove koja odabire jedan modul iz programa. Moguće je održavanje i više modula za pojedinu odgojno-obrazovnu ustanovu. Tijekom usavršavanja sudionici dobivaju osnovna znanja s područja inkluzivnog obrazovanja, kurikularnog planiranja za učenike s teškoćama u razvoju, osnovna znanja o teškoći o kojoj govori modul te se kroz radionički dio pojedinog modula sudionici pripremaju za rad s učenicima s teškoćama u razvoju.

Modularno stručno usavršavanje provode mentori i savjetnici te Mobilni stručni timovi Agencije iz ustanova koje se prvenstveno bave teškoćom koja je tema pojedinog modula.

Cilj je razviti odgojiteljske/nastavničke/učiteljske kompetencije za inkluzivno obrazovanje, a provedba usavršavanja trebala bi imati utjecaj na cijelu odgojno-obrazovnu ustanovu kako bi ona postala inkluzivna.

 

Vijest je prenesena s mrežnih stranica Agencije za odgoj i obrazovanje.

| 15. 12. 2017. u 13:47 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Animacija Pravila za rad na siguran način pri strojnoj obradi

Industrijska strojarska škola iz Zagreba strukovna je škola i učenje je temeljeno na radu pa je kultura sigurnosti iznimno važna. Između ostalih aktivnosti vezanih za kulturu sigurnosti i zaštite zdravlja...

Nastavni materijali

Kako učiti?

Savjeti o tome kako učiti i literatura za daljnje čitanje.

1811. - rođen Franz Liszt, austrijski skladatelj mađarskog porijekla....

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr