preskoči na sadržaj

Knjiga dojmova za e-Upise

 

Uvođenje elektroničkih upisa bitno je pojednostavilo i olakšalo rad školskim upisnim povjerenstvima. To se posebno odnosi na jednostavnije planiranje upisa, praćenje njegova tijeka, kao i na statističku obradu konačnih rezultata upisa. Sve su informacije dostupne vrlo pregledno i uz svega nekoliko klikova mišem. Osim toga, elektronički upisi učinili su čitav postupak upisa učenika u srednju školu dostupnijim i transparentnijim.

Darko Maltar, prof. Druga gimnazija Varaždin


 

S obzirom da živimo u svijetu tehnologije koja je postala dio naše svakodnevnice kako u poslovnom tako i u privatnom životu, smatram da je uvođenje elektronskog oblika upisa u škole ono što je bilo potrebno. Takvim je oblikom upisa učenicima dopušteno izabrati više škola i imaju mogućnost redovito pratiti rang ljestvice i na vrijeme reagirati ako nemaju dovoljan broj bodova za onu školu koja im je prioritet. Ono što mislim, prema dosadašnjem iskustvu, učenici i roditelji trebaju pažljivije vidjeti što je prijavnica, a što upisnica i gdje se dostavljaju navedene. Međutim, kako idemo putem informatizacije možda u daljnoj budućnosti ne bude ni prijavnice ni upisnice. :)

Jelena Coce, pedagoginja, Osnovna škola „Petar Berislavić“, Trogir


 

E-Upisi s distance od par godina iskustva funkcioniraju uredno. Suradnja s CARNetom je brza i efikasna. Vidljiva poboljšanja aplikacije su nastala kao rezultat zajedničkog rada na terenu i u centru. Telefonski brojevi svih službi su također vrlo praktični jer upisno povjerenstvo u vrlo kratkom roku može doći do traženih podatka i otkloniti eventualni problem. Proces prijava pratimo iz trena u tren i nadamo se najboljem :-), a učenike prema potrebi kontaktiramo direktno ili uz pomoć OŠ, ali u rijetkim slučajevima.

Same upise organiziramo po "starom" principu. Nastavnici dežuraju na upisima i upoznaju svoje buduće učenike, iz godine u godinu dobivamo vrlo pozitvnu povratnu ocjenu od učenika i roditelja koji budu prezadovoljni takvom dobrodošlicom, pripremljenim materijalima te samom činjenicom da ih ne dočekuju polusatni red.

Podatci se automatski prebacuju u e-Maticu što znatno olakšava posao razrednicima. Zaključujem da se proces e-Upisa ustalio i treba nastaviti u tom smjeru, međutim strukovnim školama (kao što je naša) jako je važan svaki učenik i taj je živi kontakt itekako bitan.

Upisno povjerenstvo Srednje škole "Braća Radić", Kaštel Štafilić – Nehaj


 

Tijekom upisa u srednju školu upisivao sam se preko interneta putem CARNetove stranice upisi.hr. S upisima preko internet nisam imao nikakvih problema, već sam se lako snalazio i bez stresa upisao srednju školu. Pri odabiru škola na stranici nije bilo nejasnoća, već mi se čini da je puno lakše i jednostavnije upisati se u srednju školu preko interneta nego putem “papirologije” koju je prošla moja starija sestra. 😊 I super je što možeš promatrati svoju poziciju na rang listi cijelo vrijeme.

Puno sreće novi srednjoškolcima!!

Ruđer Brkić, učenik 16. godina


 

Iz perspektive mame čija se kćer upisivala prošle godine u srednju - i uspješno se upisala u željenu školu - čini mi se da su roditelji zabrinutiji oko cijelog procesa upisa od same djece. Možda i kasna objava kriterija i rokova o upisu učenika koju donosi Ministarstvo znanosti i obrazovanja doprinosi neizvjesnosti (kraj svibnja 2016.) i utječe dodatno na zabrinutost roditelja. Smatram da se ta odluka može donijeti puno ranije te da roditelji i djeca trebaju biti ranije upoznati s rokovima.

Proces registracije učenika i dodjele korisničkih imena i lozinki, kao i prijava u sustav upisi.hr vrlo je intuitivan i nismo imali nikakvih poteškoća prilikom odabira željenih programa. Smatram da bi se eventualno kod škola, odnosno programa kod kojih se zahtijeva dodatna provjera znanja, moglo jasnije označiti do kojeg se krajnjeg roka ti programi mogu prijavljivati. Nakon toga samo preostaje praćenje poretka do zaključivanja lista. Bez straha i sretno svima. ;) 

Gordana Borić, majka učenice I. razreda


 

Knjiga dojmova za e-Dnevnik

 

U našoj školi koristimo e-Dnevnik već tri godine. Prvotna negodovanja pojedinih profesora prilikom najave uvođenja e-Dnevnika brzo su se pretvorila u salve pohvala i odobravanja. e-Dnevnik je uvelike olakšao posao razrednicima i profesorima no također i nama stručnim suradnicima. Sada mogu bilo kada bilo gdje u nekoliko klikova mišem doći do željenih informacija o učenikovom uspjehu, izostancima, bilješkama o napretku i sl.

Marin Perinić, e-Dnevnik administrator, Pomorska škola Zadar


 

Prednosti korištenja e-Dnevnika, u odnosu na klasični "papirnati" dnevnik su višestruke. Od one najbanalnije - ne morate trčati u zbornicu, kako biste predali razrednu knjigu sljedećem predavaču, e-Dnevnik je dostupan svakom učitelju. e-Dnevniku u isto vrijeme može pristupiti i više korisnika. Informacije poput upisivanja nastavnih jedinica, bilješki i sličnog, učitelj može unositi u bilo koje vrijeme, u zbornici, od kuće, bilo gdje sa svog računala.

e-Dnevnik koristi i klasične mogućnosti računala: od najjednostavnijeg kopiranja/lijepljenja sadržaja, do rada s grupom elemenata. Npr. jednokratnim upisivanjem iste zabilješke grupi učenika, ili cijelom razredu; upisivanja iste nastavne jedinice u blok-sat i sl. Bilješke unesene grupi učenika mogu se posebno uređivati za svakog učenika ponaosob. Jednako tako je i s upisom ocjena. Nastavne jedinice više se ne upisuju bezbroj puta, u svaku razrednu knjigu. Dovoljno ih je upisati jednom, a potom kopirati u dnevnike odgovarajućih razreda.

e-Dnevnik slijedi korak vremena u kojem živimo, informatičke tehnologije olakšavaju i pojednostavljuju administrativni rad učitelja. Iza e-Dnevnika stoji ekipa vrsnih programera. U interakciji s učiteljima redovito unapređuju aplikaciju i prilagođavaju je potrebama struke.

Alen Horvat, učitelj informatike, OŠ Jabukovac – Zagreb


 

U srednjoj školi Vela Luka školske godine 2013./2014.  klasični „papirnati„ dnevnici su otišli  u povijest, a zamijenili su ih školski dnevnici u digitalnom obliku odnosno e-Dnevnik.

Nastavnici i svi korisnici naše škole izrazito su zadovoljni korištenjem e-Dnevnika i imaju samo riječi hvale u primjeni istog. Brojne su prednosti e-Dnevnika kako za nastavnike tako i za učenike i roditelje. Olakšava posao razrednicima, jer je povezan s e-Maticom, nastavnici više ne mogu gledati ocjene iz drugih predmeta pa mogu  objektivnije ocjenjivati, a roditelji  u svakom vremenu mogu imati uvid u ocjene, ali i izostanke svoje djece.

Sve u svemu ocjena SUPER ODLIČAN za korištenje i uvođenje e-Dnevnika u nastavni proces!

Ofelija Dragojević, ravnateljica i e-Dnevnik administratorica, Srednja škola Vela Luka


 

U e-Dnevnik, web aplikaciju za vođenje razredne knjige u elektroničkom obliku, naša škola, OŠ-SE Gelsi iz Rijeke, uključila se početkom školske godine 2015/2016.

Moji kolege i ja kao administrator izuzetno smo zadovoljni aplikacijom koja ima sve funkcionalnosti postojeće razredne knjige, uz dodatne mogućnosti kroz sustav izvještaja koji omogućavaju analize pri pedagoškom praćenju i izradi izvještaja koji se pripremaju za sjednice, te jednostavnoj izradi tablica s raznim podacima o učenicima. Izrada raznih izvještaja je brza, jednostavna i pouzdana.

Jednostavnost i brzina upisivanja bilješki o praćenju rada i napretka učenika povećala je kvalitetu samih zabilješki koje su sada puno detaljnije jer učitelji nisu ograničeni prostorom koji je u papirnatom obliku bio vrlo malen.

Za mene osobno, kao administratora škole, uvođenje e-Dnevnika jednim dijelom je povećalo obim posla (brisanje krivih unosa učitelja na početku korištenja; edukacija učitelja), ali i smanjilo (ispravak pogrešaka na svjedodžbama). Sada, u drugoj godini korištenja e-Dnevnika, pogreške učitelja su vrlo rijetke, pa je potreba za intervencijom administratora sve rjeđa.

Suradnjom s CARNetom jako sam zadovoljna. Kad god smo naišli na određeni problem, služba Helpdeska je spremno pomagala, rješavala problem u najbržem mogućem roku i, ako je bilo potrebe, nadograđivala sustav.

Naša je škola s nastavom na talijanskom jeziku pa je zbog te specifičnosti i moja suradnja i komunikacija s CARNetom češća. Budući je e-Dnevnik dvojezični, trebalo je mijenjati određene izraze kako bi bili usklađeni s gramatičkim zakonitostima talijanskog jezika, ali i informatički ispravni.

U našoj školi ima odjeljenja s cjelodnevnom nastavom, još jedna specifičnost, i CARNet nam je izašao u susret, te nadogradio sustav kako bi učiteljima olakšao unos organiziranog slobodnog vremena.

Kao učitelj razrednik, izuzetno sam zadovoljna upotrebom e-Dnevnika. Iz razgovora s kolegicama i kolegama učiteljima razvidna je visoka razina zadovoljstva. Stručnoj službi i ravnatelju, olakšan je i pojednostavljen pregled razredne knjige.

Snežana Kranjec, učitelj razredne nastave i administrator, OŠ-SE Gelsi, Rijeka


 

e-Dnevnik, nakon što je prilagođen za glazbene škole, se pokazao jednostavniji i lakši za korištenje od papirnate verzije. Osim povezanosti e-Dnevnika i e-Matice, pregled izostanaka i ocjena od strane roditelja online, da navedem samo neke prednosti, postoje i one nadogradnje koje su napravljene ciljano za glazbene škole. Dnevnici rada za pojedinačnu, odnosno individualnu nastavu i mogućnost unosa svih onih elemenata koje nalazimo i u papirnatoj verziji, realizacije sati i rasporeda sati za glazbene škole.

Zorislav Frančišković, e-Dnevnik administrator, Glazbena škola Alberta Štrige Križevci


 

e-Dnevnik mi je olakšao administrativni dio nastavničkog i razredničkog posla. Upis nastavnog sata je brži, sustav automatski broji upisane satove, moguće je automatski upisati bilješku za cijeli razred kao i elemente ocjenjivanja (nije potrebno upisivati za svakog učenika posebno).

Kako su sustavi e-Matice i e-Dnevnika međusobno povezani nije potrebno upisivati učenike u imenik na početku svake školske godine, nego se oni automatski prebacuju. Osim toga i ocjene se automatski prebacuju te nije potrebno rukom ispisivati svjedodžbe.

Statistike neophodne za utvrđivanje općeg uspjeha, izostanaka i odgojnih mjera također nije potrebno izračunavati, potrebno je samo otvoriti odgovarajuću rubriku u e-Dnevniku.

Lorana Antunac, razrednica i nastavnica, Gimnazija Antuna Vrančića Šibenik

Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Bolesti i poremećaji živčanog sustava

Donosimo rad Marka Majnolovića, učenika 3.a razreda Gimnazije Vukovar. Marko je izradio PowerPoint prezentaciju o bolestima i poremećajima živčanog sustava. Prezentacija može poslužiti u nastavi biologije i na satu razrednika...

Nastavni materijali

Kognitivne pristranosti

Prepoznati vrste kognitivnih pristranosti (predrasuda).

Vijesti iz škola

Projekt 1000 ždralova za Hirošimu 2017.

        Hrvatsko japansko društvo Makoto i ove godine nastavlja projekt prikupljanja tisuću ždralova s namjerom da se Hrvatska priključi svjetskom obilježavanju Međunarodnog dana mira i svjesnosti o...

585. prije Krista - na današnji dan kod rijeke Halys (danas...

Copyright © 2010 CARNet. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNet.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr