preskoči na sadržaj

Pristup "Korak po korak"

Autor: Gordana Benat

Cilj ovog pristupa je da se roditelj osjeća kao primarni odgajatelj svojeg djeteta, te da aktivno sudjeluje u životu, radu i kreiranju programa  za svoje dijete. Projekt „Korak po korak“ započeo je još 1994. godine na inicijativu instituta Otvoreno društvo kojom se nastojalo pomoći u demokratizaciji obrazovnih sustava tranzicijskih zemalja uvođenjem metoda poučavanja usmjerenim na dijete i uključivanjem obitelji.


Metodologiju Korak po korak u Hrvatskoj primjenjuje Pučko otvoreno učilište Korak po korak, nevladina, neprofitna ustanova čija je osnovna djelatnost stručno usavršavanje odgojitelja, učitelja, stručnih suradnika i ravnatelja vrtića i škola za primjenu programa usmjerenih na dijete u jaslicama, vrtićima i osnovnim školama.

Učitelji primjenjuju metodu Korak po korak u školama

Mnogi učitelji u školama prošli su izobrazbu u Pučkom otvorenom učilištu Korak po korak pa  u svom radu primjenjuju naučenu metodu. Primjenom metode Korak po korak kod djeteta se razvija sposobnost prihvaćanja i bržeg prilagođavanja promjenama, kritičkog mišljenja i prosuđivanja. Dijete u školi ima mogućnost odlučivanja i izbora, uči se rješavanju sukoba i problema, te kreativnom i domišljatom izražavanju i skrbi za okoliš u kojem se nalazi.

Način rada

U centru poučavanja je dijete i njegove individualne potrebe. Djeca ne sjede frontalno, slobodno se kreću razredom i sami biraju aktivnosti. Razredi su podijeljeni u centre aktivnosti koji su bogato opremljeni i poticajni za djecu pa je učenje u njima lakše i zabavnije. Velika se pažnja poklanja suradnji s roditeljima. Dijete se promatra kao cjelovito biće pa se tako i razvija.

Učitelji među djecom potiču timski rad i kontinuirano procjenjuju razvoj i napredovanje djece. Iz tog razloga izrađuju individualne razvojne mape koje bilježe razvoj i napredak djeteta tijekom čitave školske godine, a roditelj u svakom trenutku ima u njih uvid. Učitelji koji primjenjuju ovu metodologiju u svom radu, poštuju svako dijete i vjeruju u uspjeh svakog od njih, potiču i uvažavaju različitost među djecom i kulturama kojima oni pripadaju.


 

| 26. 2. 2007. u 00:00 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Autorska prava

Donosimo rad Tee Hrgović, učenice 2.a razreda Gimnazije Vukovar. Učenički je uradak nastao na nastavi informatike u sklopu obrade prezentacijskih tehnika i sadržaja koji se u prezentacijama koriste pri čemu je naglasak...

Nastavni materijali

Ustav Poljske iz 1791.

Osnovne informacije o prvom europskom ustavu i njegovoj sudbini.

Audio&video

Vodič za moderna vremena

Emisija koja govori o fenomenima modernog života, ekonomiji i tehnologiji. U njoj možete saznati što su to krvavi dijamanti, kako se obraniti od kompjutorskih...

1893. - Fridtjof Nansen na legendarnom je brodu Fram pokušao...

Copyright © 2010 CARNet. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNet.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr