Hrabri telefon je kroz kampanju pod nazivom "Svaki propušteni poziv je propuštena prilika“ prikupio sredstva za otvaranje novih savjetodavnih telefonskih linija za djecu ali i za roditelje.
Udruga Hrabri telefon je do sada imala jednu besplatnu savjetodavnu liniju za djecu koja je djelovala na području cijele Hrvatske, a volonteri Hrabrog telefona su mogli odgovoriti na samo jedan od četiri poziva djece i roditelja, dok bi ostali pozivi ostali neodgovoreni.
Na kraju kampanje "Svaki propušteni poziv je propuštena prilika“ prikupljena su sredstva dovoljna za otvaranje dvije linije za djecu i jednu potpuno novu uslugu - savjetodavnu liniju za roditelje, budući da roditelji čine značajan udio pozivatelja na svim savjetodavnim uslugama Hrabrog telefona.
Od sada će broj 0800 0800, koji je do sada bio rezerviran za dječje hrabre pozive, biti na raspolaganju roditeljima i odraslim zabrinutima za djecu, čime je za roditelje ujedno otvorena prva savjetodavna linija tog tipa u Hrvatskoj. Za djecu će biti otvorene dvije istovremene linije s harmoniziranim europskim brojem 116 111. Linije će biti otvorene za sve pozive iz fiksnih i mobilnih mreža, osim za korisnike mreže TELE2 koji će u najkraćem roku uspostaviti uvjete za dostupnost ovog broja i svojim korisnicima.
Europski harmonizirani broj 116 111 je broj za dječje savjetodavne linije u Europi, nastao zalaganjem članova Child Helpline International koji su željeli jedinstveni, kratki, lako pamtljiv besplatan broj za dječje linije u Europi. Namjera je također bila da se istim brojem osigura ista usluga: stručna, besplatna savjetodavna pomoć djeci.