preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

Svjetski dan školske igre u OŠ Opuzen

Autor: Ivana Bašić

Dana 6. veljače 2020. godine, učenici 3.b razreda osnovne škole Opuzen sudjelovali su u Svjetskom danu školske igre (Global School Play Day) zajedno s 563.283 učenika iz 75 država.


Učenici su tom prilikom donijeli razne igračke, a jedini uvjet bio je da igračke ne smiju biti na struju ili baterije. Naime, željeli smo se odmaknuti od ekrana i igrati se zajedno jer ovo je dan nestrukturirane igre tako da im učitelj ne smije sugerirati kako će se igrati. Stoga su se učenici sami organizirali i dogovarali oko parova i igrara koje su se provodile u učionici i u sportskoj dvorani.

Global School Play Day provodi se na svjetskoj razini još od 2015. godine početkom veljače. Obilježavanje ovog dana provodi se s ciljem da djeca bar na jedan dan pobjegnu od ekrana i umjesto toga budu u interakciji s vršnjacima te se na taj način zabave.

Igra je jedan od prvih načina učenja, koji omogućuje nove spoznaje kroz vlastito iskustvo. Različite igre štite djetetov emocionalni razvoj. Kroz igru djeca otkrivaju svoje mogućnosti, razvijaju sposobnosti i vještine, steknu iskustva, uče i stvaraju. Igra potiče maštu i kreativnost.

Djeca uživaju u igri. Igra ih motivira na sudjelovanje, a pozitivno raspoloženje tako se prenosi i na učenje. Igra je zdrava  te jača koordinaciju pokreta i stimulira mozak, potiče kreativnost i rješavanje problema.

Učenici su uživali igrajući se i dijeleći igračke sa svojim prijateljima iz razreda.

ISHODI UČENJA:

  • osr A.2.2. - Upravlja emocijama i ponašanjem
  • osr A.2.3. - Razvija osobne potencijale
  • osr B.2.2. - Razvija komunikacijske kompetencije
  • B.2.1.B - Prepoznaje i procjenjuje vršnjačke odnose
  • B.2.2.C - Uspoređuje i podržava različitosti
  • goo C.2.1.- Sudjeluje u zajedničkom radu u razredu
  • goo C.2.3. - Promiče kvalitetu života u razredu

 

 

 

 

| 8. 2. 2020. u 22:39 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

1791. - U Beču je praizveden singspiel (što je ekvivalent za...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr