| 21. 5. 2015. u 13:07 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

Ukoliko želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) te unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?.

Razmišljajmo održivo online

Od ove školske godine I.gimnazija Osijek je partner udruge Odraz u projektu Razmišljajmo održivo-učimo mlade za održivi razvoj zajednice. Projekt je sufinanciran kroz Švicarsko-hrvatski program suradnje, a cilj mu je približiti učenicima načela održivog razvoja i potaknuti ih na uključivanje u život lokalne zajednice.

Projektne aktivnosti prilagođene su trenutnoj situaciji, pa smo tako Dan planeta Zemlje obilježili tijekom online nastave.

Cijeli tjedan prošao je u znaku Dana planeta Zemlje. Na nastavi biologije, engleskog jezika, njemačkog jezika, geografije i matematike nastavnici Predrijevac, Abramić-Peterlić, Dragušica, Dorčak, Španja, Rakovac-Bekeš, Domaćinović i Štiglec zadali su učenicima raznovrsne kreativne i istraživačke zadatke, te je tako nastao velik broj učeničkih radova: video uradci, interaktivne slike, stripovi, otključaonice, istraživački radovi, posteri, umne mape, prezentacije, kvizovi i crteži, a dio radova može se vidjeti na zajedničkom Padletu.

Utjecaj pandemije na "zdravlje" planeta Zemlje i planet Zemlja i veličanstvo pčela su bile teme kojima su se učenici bavili na nastavi biologije te izradili niz zanimljivih radova. Na satu engleskog jezika učenicima je bio ponuđen interaktivni Environmental Choice Board  s kojeg su od devet ponuđenih istraživačko-kreativnih aktivnosti  trebali odabrati tri i izraditi na engleskom jeziku npr. poster o životnom ciklusu jedne plastične boce ili napisati akrostih na temu Pollution.

Na nastavi geografije učenici su izradili prave istraživačke radove na teme kao što su navike gospodarenja otpadom, ekološka osvještenost sugrađana ili isplativost fotonaponskih sustava. Na nastavi njemačkog jezika učenici su istraživali svoj ekološki otisak i na temelju rezultata izradili ekološki otisak razreda koji su sudjelovali u istraživanju te smjernice za smanjivanje istog.

Na nastavi matematike učenici su postali građani znanstvenici. Bavili su se sljedećim pitanjima: kako svjetlosno zagađenje utječe na naš planet, što je svjetlosno zagađenje i kako ga smanjiti. Uključivanjem u međunarodnu građansko-znanstvenu kampanju "Globe at Night" proučavali su i bilježili zviježđe Lava, analizirali i uspoređivali podatke o vidljivosti zvijezda, te osmišljavali zadatke iz matematike.

| 26. 4. 2020. u 18:57 sati | RSS | print | pošalji link |

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Vodič za moderna vremena