preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

Ecology Alphabet

Učenici 8b razreda Osnovne škole Vladimir Nazor u Čepinu često su vrlo kreativni u realizaciji svojih digitalnih domaćih zadaća. Dio učenika osjeća se vrlo ugodno i sigurno izrađujući uratke na svojim računalima u raznim aplikacijama.

 


Budući da je ekologija kao tema aktualna ne samo kao dio kurikuluma engleskog jezika, biologije i kemije, nego i kalendarski i sezonski, nije nedostajalo motivacije za nadahnute uratke. Naime, učenici su osmog razreda tijekom prvoga polugodišta na kemiji obrađivali ekološke teme poput utjecaja čovjeka na ozonski omotač i efekta staklenika.

Neki su se od njih i pripremali za školska natjecanja te saznali o toj temi i više od ostalih. Kada je ekologija došla na red na nastavi engleskog jezika, učenici su dobili zadaću u kojoj su mogli birati između dvaju zadataka: izraditi slikovni rječnik sa zadanim pojmovima ili odabrati pet pojmova i pomoću njih ispričati ekološku priču. Ishodi dvaju zadataka jesu razumjeti određene ekološke pojmove, a dodatni ishod drugoga zadatka jest napisati/ispričati tekst o poznatoj tematici.

Na ovaj su način učenici mogli birati između manjega ili većeg izazova, a na odabir su utjecali njihovo zanimanje za temu te jezične i digitalne kompetencije. Priložena su dva rada koja pričaju ekološku priču. Jedan je priča s kronološkim slijedom koja prati dječaka tijekom dana i dotiče se problematike zagađenja okoliša. Druga je zadaća digitalno i jezično vrlo spretan film s relativno opširnim pojašnjenjem događanja u atmosferi.

Ovakve su zadaće prilika za afirmaciju učenika kroz vještine koje bi inače teže došle do izražaja. Također su prilika učiteljima da upoznaju nove alate i nauče nešto novo od svojih učenika.

 

 

| 26. 4. 2020. u 22:34 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

1901. - rođen Krsto Hegedušić, hrvatski slikar, jedan od...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr