preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

Obilježavanje Međunarodnog dana biološke raznolikosti i Dana zaštite prirode

U Srednjoj strukovnoj školi bana Josipa Jelačića Sinj u petak, 22. svibnja 2020. godine, obilježen je Međunarodni dan biološke raznolikosti i Dan zaštite prirode. Primjerom dobre prakse pod nazivom Volim prirodu, učenici su potvrdili da je danas neophodno spriječiti uništavanje biološke raznolikost, ali i čuvati, promicati i uspostavljati održivo upravljanje šumama, održivo korištenje kopnenih ekosustava, suzbiti dezertifikaciju i zaustaviti degradaciju tla. 


U virtualnoj učionici online, učenici 1. a, 1. g, 2. a, 3. a i 4. a razreda koji se obrazuju za zanimanje ekonomist, zajedno su s nastavnicama Nadom Ratković, prof. mentor i Marijom Šimunović, prof. pokazali kroz kreativne i inovativne aktivnosti svjesnost globalnog cilja za održivi razvoj. Učenici su iznjeli konkretna i jasna rješenja za najveće probleme koji nastaju kao posljedica onečišćenja, urbanizacije, štetnosti klimatskih promjena, invazivnih vrsta i prekomjernog iskorištavanja prirodnih resursa.

Učenici u sklopu projekata Učeničke akcije u borbi protiv klimatskih promjena - Zelenije sutra i eTwinning projekta Life&Money provode aktivnosti zaštite biološke raznolikosti i prirode, vode računa o globalnim ciljevima održivog razvoja, raznim akcijama protiv onečiščenje okoliša i klimatskih promjena. Učenici razvijaju medijsku, financijsku i digitalnu pismenost. U sklopu aktivnosti Volim prirodu metodom razmjene ideja i igrom asocijacija, učenici su navodili najčešće uzročnike smanjenja biološke raznolikosti. Na ovaj način su ponovili svoje dosadašnje stečeno znanje u školi i stekli nova znanja o biološkoj raznolikosti koja se odnosi na ukupnost života svih živih bića na ovom planetu predlažući mjere prevencije. Učenici su svjesni kako je smanjenje biološke raznovrsnosti (geni, biljne i životinjske vrste, ekosustavi) prijetnja čovjeku i prirodi, a na očuvanje biološke raznolikosti i zaštitu prirode odgovorili su svojim interaktivnim radovima izrađenim u raznim digitalnim alatima u virtualnoj učionici. Interaktivni radovi, video sadržaji, digitalna knjiga, digitalni plakati, posteri, kolaži, PowerPoint prezentacije i mapa poučavanja izrađeni su u digitalnim alatima: Issuu, Microsoft Publisher, Microsoft PowerPoint, Canva, Popplet, Glogster i Piktochart. 

 

     

Provođenjem inovativnih pedagoških metoda usmjerenih na učenika, njegove potrebe, interese, motive potiče se kreativnost, komunikacija, samostalnost i kritičko mišljenje. Učenici se stavljaju u aktivan odnos prema radu i sadržajima učenja. Kroz primjere dobre prakse uspjeva se pratiti i provjeriti ostvarivanje zadanih ishoda u online okruženju i provode se vrednovanja ishoda strukovnih nastavnih predmeta.

Video sadržaj dostupan je na ovoj i sljedećoj poveznici.

Nastavnik u radu analizira kurikulume međupredmetnih tema i povezuje odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema s odgojno-obrazovnim ishodima predmetnih kurikuluma. Učenici na ovaj način razvijaju sliku o sebi i svoje potencijale, suradnički uče i rade u timu, preuzimaju odgovornost za svoje ponašanje i ponašaju se društveno odgovorno. Isto tako učenici kritički promišljaju o povezanosti vlastitog načina života s utjecajem na okoliš, ljude i utjecaju našeg djelovanja na Zemlju i čovječanstvo. U virtualnoj učionici, učenici osmišljavaju aktivnosti i koriste se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti. U svom radu koriste informacijko-komunikacijsku tehnologiju, kritički odabiru odgovarajuću digitalnu tehnologiju, samostalno provode složeno pretraživanje informacija u digitalnom okružju i odgovorno upravljaju prikupljenim informacijama. Uspješno surađuju s drugim učenicima u različitim situacijama, ostvaruju dobru komunikaciju i spremni su zatražiti i ponuditi pomoć.

  

Primjer dobre prakse Volim prirodu vrijedan je doprinos naporima na poboljšanju strukovnog obrazovanja, sustava STEM, društveno odgovornog ponašanja i naglašavanja uloge učenika i nastavnika u stvaranju modernog i učinkovitog sustava koji može pridonijeti pametnom i održivom rastu u virtualnoj učionici i suvremenoj učionici.

Učenici Srednje strukovne škole ban Josip Jelačić Sinj poručuju: "Zelenije sutra za zeleniju školu i zeleniji grad!". Sigurno možmo zajednički to i ostvariti. Ostanimo i dalje odgovorni.

| 23. 5. 2020. u 16:59 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Bijela vrana

Jesu li djeca doista 'mala' ili odrasli samo ne shvaćaju ozbiljno? U razgovorima s neobičnom djecom, „bijelim vranama“, Mladen Kušec u svojim emisijama...

1857. - rođena Clara Zetkin, njemačka revolucionarka i članica...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr