U Osnovnoj školi Vladimir Nazor u Čepinu nastava engleskog jezika je motivirajuća određenom broju učenika osmih razreda samo ukoliko nadilazi redoviti program i planirane nastavne sadržaje. Daroviti učenici u nastavi na daljinu, često dobiju na odabir složeniju verziju nekoga zadatka ili novi dodatni zadatak koji bi potaknuo njihovu znatiželju i kreativnost.
Jedan od izazova nastave na daljinu jest rad s nadarenim učenicima. Jedan od takvih zadataka bio je napisati vizualnu pjesmu na engleskom jeziku. Učenici su dobili upute, primjere i kratak film s pojašnjenjem pojma vizualne umjetnosti, odnosno vizualne poezije. Zadano je bilo izraziti se o tome kako je jednom četrnaestogodišnjaku biti izoliran od većine ljudi i događaja u svakodnevnom životu. Alati za izradu pjesme nisu bili zadani, ali su bili predloženi.
Pisanje poezije jedna je od složenijih jezičnih djelatnosti i uključuje brojne jezične funkcije među kojima su najistaknutije poetska i emotivna. Stoga je ovaj zadatak predstavljao učenicima izazov na više razina – jezičnoj, emotivnoj, grafičkoj i digitalnoj. Jedan od reprezentativnih radova izradila je učenica 8. b razreda. Koristeći se Wordom, PowerPointom i alatom za savijanje teksta koji se zove TroyGram, oblikovala je svoju pjesmu kao zaštitnu masku za lice.