Tema godišnjeg projekta u Osnovnoj školi Vladimir Nazor u Čepinu su bajke. Projekt naziva "Bajka u školi" svoju je krunu trebao imati u periodu oko Dana škole, krajem svibnja. Budući da su mjere sprječavanja pandemije onemogućile zamišljenu izvedbu većinu planiranih školskih aktivnosti, i ovaj je projekt doživio prilagodbu u smislu digitalizacije.
Nakon određenog vremena, postalo je jasnije koji su nedostaci, a koje prednosti škole na daljinu. Nastojeći prebroditi nedostatke, a iskoristiti prednosti nastave na daljinu, učiteljica informatike Maja Jurić Babaja, učiteljica biologije Monika Pavić i učiteljica engleskog jezika Lidija Šaravanja svoje su obrazovne ishode odlučile ostvariti zajedničkim projektom unutar školskog projekta. Tako je nastala mrežna stranica Bajke/Fairy Tales koju su izradili učenici 7. a razreda.
Nakon podjele u skupine i zajedničkog sastanka na Zoomu prilikom kojeg su učenici dobili upute o ciljevima, očekivanjima i pojedinostima projekta, započeo je timski rad sa svim svojim ljepotama i izazovima, kako za učenike tako i za učiteljice.
Učenici su naučili izraditi mrežnu stranicu koja ima poveznice na nekoliko povezanih sadržaja. Svaka je skupina obradila jednu bajku na sljedeći način: učenici su odabrali dva lika iz bajke, od kojih jedan može biti pripovjedač i na jednoj stranici napisali namjere lika prije početka radnje. Isti su sadržaj napravili na hrvatskom i na engleskom jeziku budući da je jedan od ishoda iz engleskoga jezika pravilno upotrijebiti glagolsko vrijeme Going to Future. Drugi lik na novoj stranici predviđa što će se zapravo dogoditi u bajci, za što u engleskoj verziji učenici koriste glagolsko vrijeme Future Simple. Na zasebnoj stranici učenici su poradili na biološkoj pozadini događanja u bajkama: probavu masnoća i njihov utjecaj na zdravlje (o čemu vuk ne zna puno kada lovi tri praseta), zdravoj prehrani za Crvenkapičinu baku, načinu na koji otrov ulazi u krvotok Trnoružice ili probavni sustav Snjeguljice. Temeljem znanja stečenih na nastavi biologije, učenici su čitateljima dali savjete za zdrav život. Nakon izrade mrežne stranice Bajke/Fairy Tales učenici su sudjelovali u formativnom ocjenjivanju članova skupine gdje su procjenjivali i komentirali sudjelovanje i doprinos svakog člana. Osim razvijanja vještina potrebnih za timski rad, učenici su naučili izraditi mrežnu stranicu u Webnodeu, čime su ostvarili ishod iz informatike. Na engleskom su jeziku utvrdili upotrebu dvaju budućih glagolskih vremena, a u biologiji ponovili probavni I krvožilni sustav.
Mrežna stranica učenika 7. a razreda objavljena je i na školskoj mrežnoj stranici povodom Dana škole.