preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

Učenici OŠ Pavla Belasa sudjeluju u projektu "I learn by travelling"

Autor: Ivanka Tomić

Međunarodnim e-Twinning projektom "I learn by travelling" zamišljeno je učenje u izvanškolskom okruženju. Takva je nastava pedagoški učinkovita i interesantna s obzirom na ciljeve suvremenog obrazovanja. 


Terenskom nastavom mogu se realizirati sadržaji skoro svih nastavnih predmeta osnovne škole. U projektu je sudjelovalo 17 učitelja iz Turske, Rumunjske, Poljske, Hrvatske, Azerbejdžana, Bosne i Hercegovine i Srbije. Terenska je nastava jedna od aktivnosti koja se najviše primjenjivala u projektu. Učenje u prirodnom okruženju najprimjereniji je način poučavanja koji djetetu omogućuje upoznavanje i istraživanje prirodnih posebnosti i kulturne baštine svoje zemlje. Projektom se željelo stvoriti trajno učenje kod naših učenika razvijajući interes za znanost, umjetnost, kulturu i prirodu te koristeći svih pet osjetila u različitim sredinama. Učenici 21. stoljeća će na taj način razvijati i stjecati različita životna iskustva i komunikacijske vještine, uči se snošljivosti i suživotu, prihvaćanju drugih i promicanju općeljudskih vrijednosti.

Ciljevi ovoga projekta: trajno učenje putovanjem na teren, stjecanje komunikacijskih i digitalnih kompetencija uporabom Web alata 2, pretvaranje akademskog znanja u vještine, stjecanje sposobnosti izražavanja kako bi se poboljšao svijet emocija i snova, razvijanje kritičkog mišljenja, motivacija želje za učenjem, suradnja učenika u različitim okruženjima te učenje vlastite kulture kao  i kulture zemalja sudionica projekta. Na početku projekta projektni partneri su se dogovorili da će u projektu sudjelovati po jedan razred. Učenici su u razredu raspoređeni u male grupe od pet učenika  kako bi se mogli dogovarati i raditi unutar svoje grupe. Moj je razred imao četiri tima, a svaki je tim provodio neovisno istraživanje. Timovi su napravili logo i poster projekta i odabrali svoje heroje koje će predstaviti u Twinspaceu. Prvi je tim istraživao filmsku umjetnost, drugi se bavio kazalištem i virtualnim posjetima raznim svjetskim muzejima, treći radio slogan projekta, a četvrti je tim istraživao poznate svjetske crkve, džamije, sinagoge i manastire. Dio aktivnosti u projektu odrađen je kroz nastavu na daljinu, a učenici su sudjelovali i međusobno komunicirali preko e-Twinning grupa u virtualnoj učionici.  Na početku projekta dogovoreno je da učenici razreda zajednički idu na terensku nastavu na kraju mjeseca u skladu s mogućnostima i uvjetima škola. (kino, kazalište, kulturni događaji, prirodno okruženje, biblioteka, muzej, znanost, umjetnost i povijesna putovanja).

Metode koje sam koristila u projektu: vođena diskusija, učenička debata, rad u malim grupama, izrada nacrta istraživanja, uspoređivanje temeljem više izvora, kritički prikaz, Sokratovski dijalog, eksperimentalno istraživanje.

 

                                             

| 13. 6. 2020. u 15:11 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Povijest četvrtkom

Emisija o povijesti Tko je i  kada nešto otkrio i tko je i kada ta otkrića ukrao? Kako nastaju i kako nestaju civilizacije? Što više pokreće ljude:...

1573. - rođen Caravaggio, talijanski slikar koji je radio u Rimu,...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr