preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

U svijetu likovnih umjetnika

Početkom školske godine 2019./2020., učenici 2. razreda Osnovne škole Ladimirevci, Područna škola Ivanovci uključili su se u eTwinning projekt pod nazivom U svijetu likovnih umjetnika/ Art in my heart zajedno s autoricama Nevenkom Dimač i Sandrom Vuk.


Cilj projekta je bio upoznavanje likovnih umjetnika iz svijeta i iz Republike Hrvatske, učenje i stvaranje likovnih uradaka poput velikih umjetnika integracijom likovne kulture i međupredmetnih tema, razvijanje kreativnosti i promišljanje pomoću samovrednovanja i vršnjačkog vrednovanja. U projektu, učenici su imali prilike upoznati šest likovnih umjetnika.

Prvi zadatak je bio upoznati ruskog slikara Vasilija Vasiljeviča Kandinskog i njegove apstraktne kompozicije boja i crta. Učenici zaključuju da je Kandinski koristio oblike, slikajući ih osnovnim i izvedenim bojama i raznim vrstama crta: debelim, tankim, dugačkim i kratkim. Potom su učenici dobili zadatak: slikati poput Kandinskog u tehnici krede u boji.  

Jednostavan i prepoznatljiv likovni rukopis hrvatskog modernog slikara Baneta Milenkovića i likovni motiv životinja zainteresirao je učenike da stvore svoje likovne uratke i upoznaju pojam – animalizam u likovnoj umjetnosti. Nekoliko likovnih radova učenika poslali su na likovni natječaj Hrvatskog školskog muzeja, od toga tri likovna rada su otputovala u Češku na Međunarodnu izložbu u Lidice na daljnje natjecanje.

Neobičan i šarolik svijet Pabla Picassa, španjolskog slikara, potaknuo učenike je na stvaranje neobičnih portreta osoba iz obitelji. Učenici su usvojili novi pojam likovnog jezika - portret. Umjetnikov likovni izraz motivirao je učenike na stvaranje portreta osoba iz obitelji (korelacija sa prirodom i društvom - obitelj). Tako su nastala mala remek djela.

Vidjeti "najsretniju" kuću na svijetu izgrađenu u gradu Braunschweigu u Njemačkoj koju je osmislio James Rizzi, američki pop umjetnik, bio je dovoljan poticaj da učenici osmisle cijelo sretno naselje. Jamesov vrckasti, šareni i pomalo otkačen stil svidio se učenicima koji su potom osmislili svoje vesele kuće. Za rad su bili potrebni tetrapak, kolaž, ljepilo i uz malo mašte nastalo je cijelo sretno naselje. Usput su naučili pojmove: odnos mase i prostora, punina i praznina, unutrašnji i vanjski prostor, urbanizam. 

Luka Koščak, mladi zagrebački umjetnikpomoću likovnih ostvarenja o Svemiru zainteresirao je učenike da maštovito i kreativno izraze svoj doživljaj Svemira. Odakle potječemo? Kakva nepoznata sila je stvorila našu i okolne planete, koliko je širok naš Svemir, jesmo li sami u njemu? Kako zamišljamo Svemir? Svoj doživljaj Svemira izrazili su maštovito i kreativno koristeći kontrast toplo - hladnih boja u tehnici tempera. 

Na kraju su učenici slikali kao Frida Kahlo, slavna meksička umjetnica. Upoznali su njezin nesretni život i sjajan slikarski talent. Tijekom života je naslikala 143 slike od kojih je 53 autoportreta. Zadatak je bio temperama naslikati njezin portret koristeći pri tome znanje o bojama, kontrastu toplo - hladno, čistoći i miješanju boja. Kako je aktivnost realizirana u nastavi na daljinu, radove su učenici postavili na Linoit ploču i na taj način napravili virtualnu izložbu.

Učenici su radom na eTwinning projektu U svijetu likovnih umjetnika / Art in my heart pokazali razvijenu sposobnost kreativnog mišljenja i djelovanja, stekli znanja o vizualnoj kulturi kroz različita područja likovne umjetnosti upoznajući domaće i svjetske likovne umjetnika. Praktičnom izvedbom po uzoru na poznate likovne umjetnike učenici su istraživali, oblikovali, izražavali se i iznijeli konkretna rješenja zadanom likovnom problemu.   

Na kraju projekta, učenici su analizirali svoj rad i zadovoljstvo. Aktivnost je u cjelini ocijenjena kao zanimljiva, kreativna i poučna.

 

| 17. 7. 2020. u 19:09 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

1791. - U Beču je praizveden singspiel (što je ekvivalent za...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr