preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

U svijetu likovnih umjetnika

Početkom školske godine 2019./2020., učenici 2. razreda Osnovne škole Ladimirevci, Područna škola Ivanovci uključili su se u eTwinning projekt pod nazivom U svijetu likovnih umjetnika/ Art in my heart zajedno s autoricama Nevenkom Dimač i Sandrom Vuk.


Cilj projekta je bio upoznavanje likovnih umjetnika iz svijeta i iz Republike Hrvatske, učenje i stvaranje likovnih uradaka poput velikih umjetnika integracijom likovne kulture i međupredmetnih tema, razvijanje kreativnosti i promišljanje pomoću samovrednovanja i vršnjačkog vrednovanja. U projektu, učenici su imali prilike upoznati šest likovnih umjetnika.

Prvi zadatak je bio upoznati ruskog slikara Vasilija Vasiljeviča Kandinskog i njegove apstraktne kompozicije boja i crta. Učenici zaključuju da je Kandinski koristio oblike, slikajući ih osnovnim i izvedenim bojama i raznim vrstama crta: debelim, tankim, dugačkim i kratkim. Potom su učenici dobili zadatak: slikati poput Kandinskog u tehnici krede u boji.  

Jednostavan i prepoznatljiv likovni rukopis hrvatskog modernog slikara Baneta Milenkovića i likovni motiv životinja zainteresirao je učenike da stvore svoje likovne uratke i upoznaju pojam – animalizam u likovnoj umjetnosti. Nekoliko likovnih radova učenika poslali su na likovni natječaj Hrvatskog školskog muzeja, od toga tri likovna rada su otputovala u Češku na Međunarodnu izložbu u Lidice na daljnje natjecanje.

Neobičan i šarolik svijet Pabla Picassa, španjolskog slikara, potaknuo učenike je na stvaranje neobičnih portreta osoba iz obitelji. Učenici su usvojili novi pojam likovnog jezika - portret. Umjetnikov likovni izraz motivirao je učenike na stvaranje portreta osoba iz obitelji (korelacija sa prirodom i društvom - obitelj). Tako su nastala mala remek djela.

Vidjeti "najsretniju" kuću na svijetu izgrađenu u gradu Braunschweigu u Njemačkoj koju je osmislio James Rizzi, američki pop umjetnik, bio je dovoljan poticaj da učenici osmisle cijelo sretno naselje. Jamesov vrckasti, šareni i pomalo otkačen stil svidio se učenicima koji su potom osmislili svoje vesele kuće. Za rad su bili potrebni tetrapak, kolaž, ljepilo i uz malo mašte nastalo je cijelo sretno naselje. Usput su naučili pojmove: odnos mase i prostora, punina i praznina, unutrašnji i vanjski prostor, urbanizam. 

Luka Koščak, mladi zagrebački umjetnikpomoću likovnih ostvarenja o Svemiru zainteresirao je učenike da maštovito i kreativno izraze svoj doživljaj Svemira. Odakle potječemo? Kakva nepoznata sila je stvorila našu i okolne planete, koliko je širok naš Svemir, jesmo li sami u njemu? Kako zamišljamo Svemir? Svoj doživljaj Svemira izrazili su maštovito i kreativno koristeći kontrast toplo - hladnih boja u tehnici tempera. 

Na kraju su učenici slikali kao Frida Kahlo, slavna meksička umjetnica. Upoznali su njezin nesretni život i sjajan slikarski talent. Tijekom života je naslikala 143 slike od kojih je 53 autoportreta. Zadatak je bio temperama naslikati njezin portret koristeći pri tome znanje o bojama, kontrastu toplo - hladno, čistoći i miješanju boja. Kako je aktivnost realizirana u nastavi na daljinu, radove su učenici postavili na Linoit ploču i na taj način napravili virtualnu izložbu.

Učenici su radom na eTwinning projektu U svijetu likovnih umjetnika / Art in my heart pokazali razvijenu sposobnost kreativnog mišljenja i djelovanja, stekli znanja o vizualnoj kulturi kroz različita područja likovne umjetnosti upoznajući domaće i svjetske likovne umjetnika. Praktičnom izvedbom po uzoru na poznate likovne umjetnike učenici su istraživali, oblikovali, izražavali se i iznijeli konkretna rješenja zadanom likovnom problemu.   

Na kraju projekta, učenici su analizirali svoj rad i zadovoljstvo. Aktivnost je u cjelini ocijenjena kao zanimljiva, kreativna i poučna.

 

| 17. 7. 2020. u 19:09 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

1622. - rođen Moliere, franuski komediograf i glumac, pravim imenom...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr