preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

Mlađi posebni razredni odjel Osnovne škole Fran Franković iz Rijeke zna sve o zdravom doručku

Učenici mlađeg posebnog razrednog odjela Osnovne škole Fran Franković iz Rijeke sudjelovali su u razdoblju od 12.l listopada do 16. listopada 2020. godine u provođenju aktivnosti "Nacionalni tjedan zdravog doručka" koja je dio projekta "Živjeti zdravo" sufinanciranog od strane Europskog socijalnog fonda.


Cilj projekta je unaprjeđenje zdravlja populacije i kreiranje okruženja u kojem je svim osobama u Hrvatskoj omogućena najviša razina zdravlja i kvalitete života. S obzirom da se u razredu kontinuirano provode aktivnosti vezane za razne projekte, tako je i ova aktivnost izazvala pravu lavinu oduševljenja, i učenici su se od samog početka potpuno predali svojim zadacima.

Radni tjedan protekao im je u dinamičnom ritmu i rezultirao je mnoštvom ispunjenih zadataka. Autorica ističe da upravo školski doručak, osim na zdravlje, izuzetno povoljno utječe na učenje, pamćenje i sposobnost koncentracije dakle sve ono što im je značajno i za psiho-socijalni razvoj. U petodnevnom školskom izazovu učenici su izradili idealni razredni školski jelovnik za cijeli tjedan vodeći se priloženim uputama iz Nacionalnih smjernica za prehranu u osnovnim školama. Učenici su naučili što sve može uključivati zdravi doručak, provjeriti nalaze li se te namirnice na idealnom jelovniku i naučili su što je i kako se izračunava indeks tjelesne mase (ITM) uz pomoć ITM kalkulatora. Organizirali su i osmislili pitanja za razredni kviz o tome što se jede za doručak i na kraju izradili školski plakat na temu zdravog doručka. Autorica napominje da su na temelju svojih spoznaja utjecali i na članove svojih obitelji i njih posredno uključili u sudjelovanje u aktivnosti.

Na školskom meniju tako su u prvom planu bile zdrave namirnice odnosno zobena kaša, orašasti plodovi, voće,hruh sa sjemenkama. Osim unaprjeđivanja svjesnosti o važnosti zdravog doručka navedena aktivnost izuzetno je pozitivno utjecala na razvoj kohezije u razredu s obzirom da su učenici tijekom konzumacije doručka jedni drugima dijelili korisne savjete o prehrani a čak su se i međusobno nakon završetka nastave i odlaska kućama pozdravljali uz napomene "jedi zdravo", "nemoj jesti puno šećera i sl". Posebno su ponosni na izrađeni plakat s obzirom da je pri njegovoj izradi do izražaja došla kreativnost učenika i svi su dali  maksimalan doprinos kako bi što bolje prezentirali aktivnost.

Na kraju konstatiraju kako je posebni razredni odjel unaprijedio svoje spoznaje i ojačao usvajanje zdravih životnih navika što je u ovim vremenima globalne pandemije od životne važnosti. Prava erupcija oduševljenja nastala je kad su saznali da su dobili Europsku oznaku izvrsnosti za projekt "Dan jabuka" i time pokazali da posebni razredni odjel značajno doprinosi unaprijeđenju kvalitete života i rada u Školi. Autorica poziva zainteresirane osobe ili osobe kojima savjet ili motivacija o tome kako zdravo doručkovati da se obrate učenicima posebnog razrednog odjela Osnovne škole Fran Franković iz Rijeke koji znaju sve o zdravom doručku.

        

 
 
 
| 15. 11. 2020. u 14:52 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

1803. - u Francuskoj su stupile na snagu nove odredbe o pravu na rad po...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr