preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

Razredni projekt: Riječka kiša

Učenici drugog razreda Osnovne škole Škurinje iz Rijeke sudjelovali su u razrednom projektu pod nazivom "Riječka kiša". Projekt je trajao tri mjeseca. Cilj ovog projekta je bio upoznati posebnosti Rijeke, ono po čemu je prepoznatljiva i različita od drugih gradova.  

 


Grad Rijeka spada među gradove s najvećom količinom kiše. Riječka kiša dio je identiteta grada. Kiša daje prepoznatljivu kulisu gradu, vizure grada boji drugim bojama, mijenja ga, oblikuje i sastavni je dio grada i života građana.

Projekt su započeli šetnjom gradom jednog kišnog dana. Učenici su uživali u kišnim kadrovima. Govorili su kako se osjećaju i o čemu razmišljaju slušajući i gledajući kišu. Zatim su jednostavnom animacijom upoznali se s kruženjem vode u prirodi. U individualnom radu, navodili su primjere kad kiša pokazuje svoj bijes, a kad nježnost. Promišljali su o tome kad oni najviše vole kišu. U grupnom radu, istraživali su koji problemi mogu nastati tijekom padanja veće količine kiše u gradu, i navodili kako bi oni riješili te probleme. U kišnim danima kriju se mnoge ljepote. Pogotovo kad nije nametljiva. Učenici su navodili primjere kad pada kiša, a oni se osjećaju ugodno i zadovoljno. Pripovijedali su, opisivali i slušali. Razgovarali su o meteorolozima i o važnosti meteoroloških prognoza. Učenici su ulazili u ulogu meteorologa, najavljivali mogućnost velike količine kiše koja bi mogla pasti u gradu. U ovoj aktivnosti, učenici su bili izuzetno kreativni, i kao "meteorolozi"  su javljali, osim iz studija, i s "terena". Svaki je učenik "prisvojio jednu kišnu kap" i opisivao njen život (putovanje od oblaka do tla) u stvaralačkom načinu izražavanja, razvijajući maštu i kreativnost. Bogatili su rječnik pronalazeči riječi koje u svom korijenu sadrže KIŠ. Štapne lutke sunca, oblaka i kiše poslužile su za scenske improvizacije. Učenici su pomoću digitalnog alata BreakingNews izrađivali prijelomne vijesti vezane uz kišno nevrijeme u Rijeci, učili se izdvajanju teme i podteme. Istraživali su koliko je tijekom jeseni bilo potpuno kišnih dana u Rijeci, koliko djelomično kišnih, a koliko je dana bilo bez kiše. Svaki je učenik pratio vrijeme tijekom jednog tjedna. Bilješke su objedinjene i napravljen je grafikon. Govorili su o tome zašto je važno praćenje i mjerenje kiše, i kako se ljudi mogu pripremiti za veće količine kiše u njihovom gradu. Na kraju je slijedila evaluacija rada.

Za vrijeme trajanja projekta nastava je postala bliža svakodnevnom životu. Učenici su učili istraživanjem,  poticali znatiželju, promatrali, maštali i koristili digitalne tehnologije. Razvijali su usmeno i pismeno izražavanje. Usvojili su niz ishoda iz različitih nastavnih područja i međupredmetnih tema. Učenici su pokazali veliku dozu zainteresiranosti, kreativnosti, ali i pragmatičnosti u pokušajima rješavanja problema s kišom.

| 21. 12. 2020. u 16:58 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

1778. - engleski pomorac i istraživač James Cook, u potrazi za prolazom...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr