preskoči na sadržaj
| 17. 6. 2020. u 11:32 sati | pošalji link
Iz prakse

Podijelite svoje primjere dobre prakse s kolegama

 

Ako želite predložiti tekst za objavu ispunite formular 'Podaci o autoru' (ulogirajte se sa svojim elektroničkim identitetom u HUSO sustavu: ime.prezime@skole.hr) i unesite prijedlog teksta. Molimo da obratite pozornost na Pravila za pisanje i uputstva Kako objaviti tekst?

 

Vijest će biti odobrena i objavljena u roku od 4 radna dana.

Probavni sustav čovjeka kroz CLIL metodu

CLIL metodom učenici tijekom učenja sadržaja određenih nastavnih predmeta uče i neke elemente engleskog jezika. Učenike se potiče na samostalno promišljanje i zaključivanje te postaju akivni sudionici nastavnog procesa. Svrha CLIL metode nije učenje napamet nekih novih pojmova i izraze, već da učenici sami uče kroz razne aktivnosti koje imaju tijekom nastavnog sata. 


Odabrala sam Probavni sustav čovjeka koji su učenici prethodno obradili i realizirali tražene ishode pa ovaj sat služi ponavljanju i usustavljivanju gradiva.

Uvodni dio:

Učenici gledaju povijesni film o čovjeku Alexis Martinu: https://www.youtube.com/watch?v=UmCGynmao6I

Učitelj učenicima postavlja pitanja:
What happened to Alexis?
Where was his injury?
What is fistula?
What did doctor Beamunt do with shutgun hole?
How did this help in medicine?
What happened to Alexis in the end?
Which human system is mentioned in film?
Učenici dolaze do zaključka: DIGESTIVE SYSTEM.
Ovim pitanjima vježbamo upitne riječi, neke fraze i izraze te razumijevanje odgledanog filma.

Glavni dio:

Učitelj učenicima dijeli slike s označenim dijelovima probavnog sustava na engleskom jeziku, a učenici pored njih zapisuju hrvatske nazive. Učenici surađuju u paru. Učenici gledaju film i provjeravaju svoja rješenja na slikama. Učitelj pauzira film nakon svakog dijela, vježba s učenicima izgovor i provjerava označene dijelove na slikama. https://www.youtube.com/watch?v=9znLCDpjb1o

Učitelj učenicima daje tablicu s ispisanim glavnim probavnim organima i trake s tekstom te učenici u skupini moraju spojit sliku organa i tekst koji opisuje što se u tom organu događa.
Učitelj proziva učenike koji čitaju tekst i govore s kojim dijelom su spojili.

Učenici u bilježnice zapisuju dijelove probavnog sustava iz tablice te za svaki dio zapisuju glagole koji opisuju što se u tom dijelu događa. Zatim još jednom gledaju prethodni film i nadopunjuju svoje bilješke u bilježnici zapisujući i neke druge pojmove važne za probavu. Učitelj s učenicima provjerava što su napisali te time učenici vježbaju i glagolska vremena. Učenici zatim u parovima na tabletima ili mobitelima traže značenja zapisanih glagola ili pojmova koje nisu razumjeli.

Završni dio:
Učenici igraju igru s dijelovima probavila http://bit.ly/digestivepuzzle
I memory http://bit.ly/digestivememory.
Učenici izrađuju strip „If I where….. (some food)“ u alatu Storyboard.
Učenici izvlače karticu sa slikom organa kojeg moraju imenovati prije izlaska iz razreda.
Učenici mogu evaluirati sat pomoću aplikacije Classroomscreen.

Pogledajte e-knjigu stripova koje su učenici izradili: https://www.canva.com/design/DAD00v7JzAM/kAtfV8wa2OWiR87oITbQXg/view?utm_content=DAD00v7JzAM&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

Priloženi dokumenti:
Probavni_sustav_covjeka.docx (137.85 KB)
| 25. 2. 2020. u 11:10 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Objava učeničkih radova na Edutoriju

Kako bismo vam ponudili kvalitetniji, moderniji, pristupačniji i brži pristup svim informacijama i sadržajima na portalu škole.hr, osmislili smo i pokrenuli postupak njegovog redizajna.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Povijest četvrtkom

Emisija o povijesti Tko je i  kada nešto otkrio i tko je i kada ta otkrića ukrao? Kako nastaju i kako nestaju civilizacije? Što više pokreće ljude:...

1811. - na današnji je dan talijanski znanstvenik Amedeo...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr