preskoči na sadržaj

Digitalna istraživačka infrastruktura za umjetnost i humanistiku u Republici Hrvatskoj – DARIAH-HR

Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu pridružila se kao partner Digitalnoj istraživačkoj infrastrukturi za umjetnost i humanistiku u Republici Hrvatskoj – DARIAH-HR. Zajednicu DARIAH-HR-a čini 21 ustanova.


Digital Research Infrastructure for the Arts and Humanities – DARIAH je vodeća europska organizacija za digitalna istraživanja na području umjetnosti i humanistike, a Hrvatska je jedna od 15 zemalja utemeljiteljica. Svrha je DARIAH-ERIC projekta povezati europske arhive, knjižnice, muzeje i ostale digitalne repozitorije iz područja humanističkih znanosti u jedan integrirani virtualni sustav za pretraživanje, kako bi se olakšala dostupnost i korištenje digitalne građe istraživačima na razini Europe.

DARIAH-HR, kao dio transnacionalne istraživačke zajednice, promiče i povećava svijest o digitalnoj umjetnosti i humanistici, projektima, alatima i najboljim praksama te se zalaže za otvoreni pristup informacijama i slobodno dijeljenje rezultata i inovacija.

Dosad su u Hrvatskoj održana dva skupa vezana za DARIAH – tribina DARIAH-HR: Hrvatska u europskom konzorciju za digitalnu istraživačku infrastrukturu za umjetnost i humanističke znanosti te okrugli stol DARIAH u Hrvatskoj – Hrvatska u DARIAH-u u Hrvatskome institutu za povijest.

Više pojedinosti o DARIAH-HR-u moguće je saznati ovdje.

 

Vijest je prenesena s internetskih stranica NSK.

| 4. 2. 2016. u 15:28 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Salzburg

Donosimo vam prezentaciju Petre Maravić, učenice 7. razreda Osnovne škole Ivana Brlić-Mažuranić, PŠ Drežnica o austrijskom gradu Salzburgu. Prezentacija je napravljena na satu...

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

1322 . - na sjevernim granicama Engleske sa Škotskom, Robert...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr