preskoči na sadržaj

Modularni stručni skupovi Djeca i učenici s teškoćama u razvoju

Modularnim stručnim skupovima Djeca i učenici s teškoćama u razvoju u redovitim ustanovama odgoja i obrazovanja (potpora odgojno-obrazovnom uključivanju) odgojno-obrazovnim ustanovama pruža se podrška u uključivanju djece i učenika s teškoćama u razvoju u redovite i posebne odgojno-obrazovne programe.


Obrazovna politika u Republici Hrvatskoj već više desetljeća promiče odgojno-obrazovno uključivanje (inkluziju) djece i učenika s teškoćama u razvoju. Broj djece i učenika s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnim ustanovama koje provode redovite programe u zadnjem desetljeću značajno se povećao, a s time i potreba za stručnom potporom. Agencija za odgoj i obrazovanje programima stručnog usavršavanja godinama pomaže boljem odgojno-obrazovnom uključivanju pripremajući ustanove za prihvaćanje i prilagodbu kurikuluma djeci i učenicima s teškoćama u razvoju.

Kroz programe ovih modularnih stručnih skupova na području Primorsko-goranske, Istarske i Ličko-senjske županije prošlo je od 2006. godine do danas više od 4000 odgojno-obrazovnih radnika, održano je više od 500 sati edukacije u više od 100 ustanova. Agencija je na ovaj način omogućila bolju pripremu za inkluzivan odgoj i obrazovanje djece i učenika s teškoćama u razvoju.

Usavršavanje se odvija na lokalnoj razini na poziv odgojno-obrazovne ustanove koja odabire jedan modul iz programa. Moguće je održavanje i više modula za pojedinu odgojno-obrazovnu ustanovu. Tijekom usavršavanja sudionici dobivaju osnovna znanja s područja inkluzivnog obrazovanja, kurikularnog planiranja za učenike s teškoćama u razvoju, osnovna znanja o teškoći o kojoj govori modul te se kroz radionički dio pojedinog modula sudionici pripremaju za rad s učenicima s teškoćama u razvoju.

Modularno stručno usavršavanje provode mentori i savjetnici te Mobilni stručni timovi Agencije iz ustanova koje se prvenstveno bave teškoćom koja je tema pojedinog modula.

Cilj je razviti odgojiteljske/nastavničke/učiteljske kompetencije za inkluzivno obrazovanje, a provedba usavršavanja trebala bi imati utjecaj na cijelu odgojno-obrazovnu ustanovu kako bi ona postala inkluzivna.

 

Vijest je prenesena s mrežnih stranica Agencije za odgoj i obrazovanje.

| 15. 12. 2017. u 13:47 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Animacija Pravila za rad na siguran način pri strojnoj obradi

Industrijska strojarska škola iz Zagreba strukovna je škola i učenje je temeljeno na radu pa je kultura sigurnosti iznimno važna. Između ostalih aktivnosti vezanih za kulturu sigurnosti i zaštite zdravlja...

Nastavni materijali

Kako učiti?

Savjeti o tome kako učiti i literatura za daljnje čitanje.

Audio&video

Putnici kroz vrijeme

Putnici kroz vrijeme: Od antike do barbike, od traktora do motike, nekad davno, davnije, što je bilo ranije? Prošlost su naše teme - Putnici kroz vrijeme,...

1716. – umro Gottfried Leibniz, njemački filozof, matematičar,...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr