preskoči na sadržaj

Bihevioralno-kognitivni tretman učenika s ADD/ADHD poremećajem

Edukacija na temu bihevioralno-kognitivnog tretmana učenika s ADD/ADHD poremećajem, u organizaciji Hrvatskog psihološkog društva, održat će se 12. i 13. studenoga u prostorijama Češke Besede, Šubićeva 20 u Zagrebu.


"Zbog čega se neko dijete ne može koncentrirati u školi? Nastavnici ne znaju što bi učinili, kako bi pomogli djetetu, što bi savjetovali roditeljima, kako bi održali disciplinu u razredu, kako bi drugim učenicima pojasnili što se događa? Zašto ne sluša, stalno se vrpolji, zapitkuje, nije mirno za stolom, nestrpljivo je, upada u riječ, lako se razljuti. Djeca u susjedstvu se ne žele s njim igrati, drugi roditelji se žale na njega jer smeta djeci u razredu.." To su neka od pitanja koja i nastavnici i roditelji postavljaju u potrazi za rješenjem problema koji muči njih i njihovo dijete.

Bilo da su u postupku dijagnosticiranja bilo da već znaju o čemu se radi, problem je i dalje prisutan. Sama dijagnoza ne rješava problem. Dijete je i dalje pretjerano nemirno, i dalje se ne koncentrira i dalje teško upravlja samo sa sobom. Ako ste i vi kao stručnjak suočeni sa sličnim ponašanjima i teškoćama svojih malih (ali i većih) klijenata, uključite se u edukacijski seminar koji će vam pomoći odgovoriti na navedena ali i niz drugih pitanja koja vas muče.

Obzirom na sve navedeno, od naše struke se sve više očekuje. Stručnost, vještina, motiviranost te općenito velika snalažljivost psihologa u školskom okruženju postaje ne samo poželjan, već nužan alat za uspješno obavljanje zadataka školskog psihologa, što je preduvjet osobnog osjećaja kompetentnosti i zadovoljstva.

S druge strane, svjedoci smo sve glasnije rasprave unutar naše struke da psiholozima, u sklopu obveznog obrazovanja, često nedostaje prilika za sustavno usvajanje praktičnih znanja i vještina. Primjerice:

  • Koliko puta ste, kao psiholog koji radi ili želi aktivnije raditi s djecom i mladima, osjetili da vam nedostaju konkretna znanja kako pristupiti djeci s ADHD-o
  • Koliko često ste htjeli imati jasnije smjernice umjesto da se isključivo oslanjate na vlastiti osjećaj i intuiciju prilikom osmišljavanja programa rada s roditeljima takve djece?
  • Koliko puta ste poželjeli imati pomoć i podršku stručnih i iskusnih kolega ili biti dijelom supervizijske grupe na kojoj ćete imati priliku razjasniti sve nedoumice vezane uz rad s djecom s ADHD-om, te s njihovim roditeljima?

Seminar profesorice Nade Anić i kolegice Elvire Nimac, uvaženih hrvatske psihologinja s dugogodišnjim iskustvom u radu s djecom i mladima pravo je mjesto gdje možete dobiti uistinu stručne i jasne smjernice te odgovore na sva vaša pitanja!

Kroz interaktivni rad s profesoricoma Anić i Nimac imat ćete priliku saznati:

  • koji su čimbenici suvremenog razumijevanja ADD/ADHD poremećaja, koje su mu biološke osnove, kako utječe okolina, koliko ima takve djece, kakav je komorbiditet – što suvremena perspektiva kaže o tome
  • kako napraviti procjenu učenika ADD/ADHD-om, koje mjerne instrumente koristiti, kako izravno mjeriti ponašanje, kako mjeriti pažnju
  • na koji način planirati tretman s učenikom koji ima poteškoće u učenju
  • koje su najučinkovitije intervencije
    • usmjerene na izgrađivanje samokontrole
    • usmjerene na izgrađivanje socijalnih vještina
    • usmjerene na pomoć u učenju/čitanju
  • kako raditi s roditeljima i učiteljima radi usklađivanja reakcija okoline i postavljanja međusobno dogovorenih i dugoročnih ciljeva.

Uz aktivno vodstvo profesorica Nade Anić i Elivire Nimac i kroz rad u malim grupama, imat ćete priliku vježbati stečena znanja i vještine te raditi na konkretnim slučajevima iz prakse.

Raspored rada seminara:

Petak, 12.11.2010.

09.00 – 10.00 Predavanje: Suvremeno razumijevanje ADD i ADHD poremećaja (biološke osnove, okolinski utjecaji, rasprostranjenost, komorbiditet)
10.00 – 11.00 Predavanje: Procjena djece s ADD i ADHD poremećajem (mjerni instrumenti, opažanja i procjene, izravne mjere ponašanja, pažnja kao bitni dio poremećaja i kao predmet mjerenja)
11.00 – 11.30 Odmor
11.30 – 13.00 Prikaz slučaja
13.00 – 14.00 Stanka za ručak
14.00 – 16.00 Radionice (rad na primjerima djece različitog uzrasta)
16.00 – 16.30 Odmor
16.30 – 18.00 Radionice (rad na primjerima djece s različitim manifestacijama)

Subota, 13.11.2010.

09.00 – 10.00 Predavanje: Racionala bihevioralno-kognitivnog tretmana djece s ADD poremećajem (intervencije na izgrađivanje samokontrole, izgrađivanje socijalnih vještina, pomoć u učenju/čitanju)
10.00 – 11.00 Predavanje: Roditelji i učitelji kao ko-terapeuti (rad s roditeljima i učiteljima radi usklađivanja reakcija okoline i postavljanja međusobno dogovorenih neposrednih i dugoročnih ciljeva)
11.00 – 11.30 Odmor
11.30 – 13.00 Prikaz intervencija u školi
13.00 – 14.00 Stanka za ručak
14.00 – 16.00 Radionice
16.00 – 16.30 Odmor
16.30 – 18.00 Radionice
18.00 Podjela potvrdnica o sudjelovanju

Cijena dvodnevnog seminara je 1.100,00 kn (članovi HPD-a) i 1.450,00 kn (ostali sudionici). Prijavite se već danas i osigurajte svoje mjesto na ovom izvrsnom i izrazito korisnom seminaru, koji će nam pomoći da se još bolje nosite sa svakodnevnim izazovima kao školski psiholog ili klinički psiholog!

Popunjenu prijavnicu možete poslati na hpd-cpa@net.hr . Rok za prijavu je 8. studenog, 2010.g.

Za sudjelovanje na ovom seminaru očekuje se preporuka Agencije za odgoj i obrazovanje koju ćemo donijeti na mrežnim stranicama HPD-a.

 

Vijest je preuzeta s internetskih stranica Hrvatskog društva psihologa.

| 27. 10. 2010. u 14:43 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Sveti Nikola

Donosimo rad Matije Vukića, učenika 4. razreda Osnovne škole dr. Jure Turića. Matija je napisao pjesmu inspiriranu tjednom u kojem se slavi Sveti Nikola.

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Znanjem do zdravlja

Kako živjeti zdravije i sretnije? Kako mnoge teškoće i bolesti spriječiti, a kako što uspješnije liječiti? Kako o svome zdravlju brinuti? Emisija Znanjem...

37. - rođen Neron, rimski car kojeg je godine 50. usvojio car Klaudije...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr