preskoči na sadržaj

Bihevioralno-kognitivni tretman učenika s ADD/ADHD poremećajem

Edukacija na temu bihevioralno-kognitivnog tretmana učenika s ADD/ADHD poremećajem, u organizaciji Hrvatskog psihološkog društva, održat će se 12. i 13. studenoga u prostorijama Češke Besede, Šubićeva 20 u Zagrebu.


"Zbog čega se neko dijete ne može koncentrirati u školi? Nastavnici ne znaju što bi učinili, kako bi pomogli djetetu, što bi savjetovali roditeljima, kako bi održali disciplinu u razredu, kako bi drugim učenicima pojasnili što se događa? Zašto ne sluša, stalno se vrpolji, zapitkuje, nije mirno za stolom, nestrpljivo je, upada u riječ, lako se razljuti. Djeca u susjedstvu se ne žele s njim igrati, drugi roditelji se žale na njega jer smeta djeci u razredu.." To su neka od pitanja koja i nastavnici i roditelji postavljaju u potrazi za rješenjem problema koji muči njih i njihovo dijete.

Bilo da su u postupku dijagnosticiranja bilo da već znaju o čemu se radi, problem je i dalje prisutan. Sama dijagnoza ne rješava problem. Dijete je i dalje pretjerano nemirno, i dalje se ne koncentrira i dalje teško upravlja samo sa sobom. Ako ste i vi kao stručnjak suočeni sa sličnim ponašanjima i teškoćama svojih malih (ali i većih) klijenata, uključite se u edukacijski seminar koji će vam pomoći odgovoriti na navedena ali i niz drugih pitanja koja vas muče.

Obzirom na sve navedeno, od naše struke se sve više očekuje. Stručnost, vještina, motiviranost te općenito velika snalažljivost psihologa u školskom okruženju postaje ne samo poželjan, već nužan alat za uspješno obavljanje zadataka školskog psihologa, što je preduvjet osobnog osjećaja kompetentnosti i zadovoljstva.

S druge strane, svjedoci smo sve glasnije rasprave unutar naše struke da psiholozima, u sklopu obveznog obrazovanja, često nedostaje prilika za sustavno usvajanje praktičnih znanja i vještina. Primjerice:

  • Koliko puta ste, kao psiholog koji radi ili želi aktivnije raditi s djecom i mladima, osjetili da vam nedostaju konkretna znanja kako pristupiti djeci s ADHD-o
  • Koliko često ste htjeli imati jasnije smjernice umjesto da se isključivo oslanjate na vlastiti osjećaj i intuiciju prilikom osmišljavanja programa rada s roditeljima takve djece?
  • Koliko puta ste poželjeli imati pomoć i podršku stručnih i iskusnih kolega ili biti dijelom supervizijske grupe na kojoj ćete imati priliku razjasniti sve nedoumice vezane uz rad s djecom s ADHD-om, te s njihovim roditeljima?

Seminar profesorice Nade Anić i kolegice Elvire Nimac, uvaženih hrvatske psihologinja s dugogodišnjim iskustvom u radu s djecom i mladima pravo je mjesto gdje možete dobiti uistinu stručne i jasne smjernice te odgovore na sva vaša pitanja!

Kroz interaktivni rad s profesoricoma Anić i Nimac imat ćete priliku saznati:

  • koji su čimbenici suvremenog razumijevanja ADD/ADHD poremećaja, koje su mu biološke osnove, kako utječe okolina, koliko ima takve djece, kakav je komorbiditet – što suvremena perspektiva kaže o tome
  • kako napraviti procjenu učenika ADD/ADHD-om, koje mjerne instrumente koristiti, kako izravno mjeriti ponašanje, kako mjeriti pažnju
  • na koji način planirati tretman s učenikom koji ima poteškoće u učenju
  • koje su najučinkovitije intervencije
    • usmjerene na izgrađivanje samokontrole
    • usmjerene na izgrađivanje socijalnih vještina
    • usmjerene na pomoć u učenju/čitanju
  • kako raditi s roditeljima i učiteljima radi usklađivanja reakcija okoline i postavljanja međusobno dogovorenih i dugoročnih ciljeva.

Uz aktivno vodstvo profesorica Nade Anić i Elivire Nimac i kroz rad u malim grupama, imat ćete priliku vježbati stečena znanja i vještine te raditi na konkretnim slučajevima iz prakse.

Raspored rada seminara:

Petak, 12.11.2010.

09.00 – 10.00 Predavanje: Suvremeno razumijevanje ADD i ADHD poremećaja (biološke osnove, okolinski utjecaji, rasprostranjenost, komorbiditet)
10.00 – 11.00 Predavanje: Procjena djece s ADD i ADHD poremećajem (mjerni instrumenti, opažanja i procjene, izravne mjere ponašanja, pažnja kao bitni dio poremećaja i kao predmet mjerenja)
11.00 – 11.30 Odmor
11.30 – 13.00 Prikaz slučaja
13.00 – 14.00 Stanka za ručak
14.00 – 16.00 Radionice (rad na primjerima djece različitog uzrasta)
16.00 – 16.30 Odmor
16.30 – 18.00 Radionice (rad na primjerima djece s različitim manifestacijama)

Subota, 13.11.2010.

09.00 – 10.00 Predavanje: Racionala bihevioralno-kognitivnog tretmana djece s ADD poremećajem (intervencije na izgrađivanje samokontrole, izgrađivanje socijalnih vještina, pomoć u učenju/čitanju)
10.00 – 11.00 Predavanje: Roditelji i učitelji kao ko-terapeuti (rad s roditeljima i učiteljima radi usklađivanja reakcija okoline i postavljanja međusobno dogovorenih neposrednih i dugoročnih ciljeva)
11.00 – 11.30 Odmor
11.30 – 13.00 Prikaz intervencija u školi
13.00 – 14.00 Stanka za ručak
14.00 – 16.00 Radionice
16.00 – 16.30 Odmor
16.30 – 18.00 Radionice
18.00 Podjela potvrdnica o sudjelovanju

Cijena dvodnevnog seminara je 1.100,00 kn (članovi HPD-a) i 1.450,00 kn (ostali sudionici). Prijavite se već danas i osigurajte svoje mjesto na ovom izvrsnom i izrazito korisnom seminaru, koji će nam pomoći da se još bolje nosite sa svakodnevnim izazovima kao školski psiholog ili klinički psiholog!

Popunjenu prijavnicu možete poslati na hpd-cpa@net.hr . Rok za prijavu je 8. studenog, 2010.g.

Za sudjelovanje na ovom seminaru očekuje se preporuka Agencije za odgoj i obrazovanje koju ćemo donijeti na mrežnim stranicama HPD-a.

 

Vijest je preuzeta s internetskih stranica Hrvatskog društva psihologa.

| 27. 10. 2010. u 14:43 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Salzburg

Donosimo vam prezentaciju Petre Maravić, učenice 7. razreda Osnovne škole Ivana Brlić-Mažuranić, PŠ Drežnica o austrijskom gradu Salzburgu. Prezentacija je napravljena na satu...

Nastavni materijali

Veliko i malo slovo DŽ dž

OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje. OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju....

Audio&video

Jezik i predrasude

Emisija u kojoj raspoloženi hrvatski lingvisti analiziraju našu jezičnu svakodnevicu, otkrivaju zanimljivosti o živim jezicima i nestalim kulturama, istražuju...

1793. - Marija Antoaneta, zadnja kraljica apsolutističke Francuske, u...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr