U organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže - CARNet, dana 9. svibnja 2014. godine održala se od 12 do 16 sati videokonferencijski radionica u Zagrebu, Šećerani i Šarengradu. Voditelj radionice Bojan Markićević iz Znanstveno edukativno-zabavnog centra, uz pomoć demonstratora Ivana Novosela u Šarengradu i Tomislava Mašića u Šećerani, više od 30 prisutnih je na vrlo zanimljiv i inovativan način upoznao s tehnikama iz kazališta koje mogu potaknuti aktivnije učenje kod učenika.
Ciljevi radionice bili su svladavanje primjene dramskih vježbi u poučavanju koncepata povezanih s plinskim zakonima te zajedničko stvaranje prijedloga aktivnosti koristeći online web 2.0 kolaboracijske alate.
Na početku su se sudionici upoznali s ciljevima radionice te su imali priliku upoznati se međusobno, nakon čega je uslijedilo opuštanje i mentalna i fizička aktivacija za potrebe radionice.
U nastavku su imali priliku kreativno se izraziti i razmisliti o svojim shvaćanjima vode i agregatnih stanja te razviti prijedlog aktivnosti kako bi uveli učenike nižih razreda u koncept promjene agregatnih stanja.
Dislocirani sudionici međusobno su se povezali i radili na zajedničkim aktivnostima putem videokonferencije te se međusobna kolaboracija temeljila na web2.0 alatima. Jedan od primjera je crtanje „izgleda vode“, a rezultate možete vidjeti na adresi http://padlet.com/bojmark/p6iwwvejpri6.
S obzirom na pozitivne reakcije sudionika, ova radionica će se ponoviti tijekom trajanja ISE projekta. Zato vas pozivamo da novosti o idućim edukacijama kao i sve druge novosti vezane uz ISE projekt pratite na adresi http://www.carnet.hr/ise/vijesti. Informacije su dostupne i na Facebooku, na adresi https://www.facebook.com/ISE.Croatia.
Podsjećamo, radionica se održala u sklopu Inspiring Science Education (ISE) projekta koji se financira iz Programa podrške politikama za primjenu informacijskih i komunikacijskih tehnologija kao dio Okvirnog programa za konkurentnost i inovacije (CIP ICT PSP). ISE je projekt kojim će CARNet kao nacionalni koordinator u skladu sa ciljevima projekta te u svojom vizijom i misijom, u 313 hrvatskih škola nastojati popularizirati znanost i prirodoslovne predmete korištenjem informacijsko komunikacijskih tehnologija (IKT).
Više informacija o radionici možete pogledati ovdje.