2014-11-07 07:27:00

eTwinning projekti II. osnovne škole Čakovec nagrađeni Europskim oznakama kvalitete

Krajem listopada iz Središnje službe za podršku eTwinning projektima iz Bruxellesa u II. osnovnu školu Čakovec stigla su visoka priznanja: Europskom oznakom kvalitete nagrađena su dva projekta: E-waste – what can citizens do? i Safe Internet: A Bridge Between Us. 

 

Nagrade na europskoj razini su uslijedile nakon što je prije mjesec dana Nacionalna služba za podršku eTwinning projektima Agencije za mobilnost i programe EU iz Zagreba nagradila školu priznanjem Nacionalna oznaka kvalitete za četiri projekta: First Graders Learn English, 2014 Winter Olympics Sochi Russia, E-waste – what can citizens do? i Safe Internet: A Bridge Between Us. U projektima su sudjelovali učenici gotovo svih razreda pod vodstvom učiteljice informatike Ive Naranđa i učiteljice engleskog jezika Branke Lamza.

Od 22 ustanove u Hrvatskoj (vrtići, osnovne i srednje škole) II. osnovna škola Čakovec jedina je škola u Hrvatskoj 2014. nagrađena s ukupno četiri Europske oznake kvalitete (svaka učiteljica za dva projekta). Od 2011. godine, od kada je uključena u eTwinning projekte, škola je nagrađena s 15 Nacionalnih oznaka kvalitete i 7 Europskih oznaka kvalitete.

U nagrađenim projektima ostvarena je suradnja s partnerskim školama iz Grčke, Portugala, Francuske, Turske, Češke, Poljske i drugih europskih zemalja. Učiteljice i učenici bavili su se različitim temama: zimskim olimpijskim sportovima, sigurnosti na internetu, zaštitom autorskih prava, zbrinjavanjem elektroničkog i električnog otpada. Najmlađi su imali prilike razmjenjivati božićne čestitke s vršnjacima iz drugih zemalja te izraditi vlastiti rječnik u elektroničkom obliku.

Učenici II. osnovne škole Čakovec kontinuirano se educiraju o raznim Web 2.0 alatima. Osposobljeni su da se njima koriste te da samostalno istražuju njihove mogućnosti. Integrirana nastava engleskog jezika i informatike pod vodstvom učiteljica Branke Lamza i Ive Naranđa provodi se više puta tijekom školske godine u sklopu aktivnosti na raznim projektima. Ova praksa podrazumijeva obogaćivanje kurikuluma kreativnijim sadržajima što pozitivno utječe na motivaciju učenika.

 


www.skole.hr