2015-05-12 23:32:59

Suradnja ekonomske i upravne struke pri izradi radio reklame

Dana 6. svibnja 2015. godine, učenici 4. d razreda,  smjer upravni referent,  Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar održali su grupni rad na temu „Reklame“, u okviru predmeta Poduzetništvo s menadžmentom. Kreativni učenici 4. d razreda dobili su zadatak u određenom vremenu osmisliti što bolju reklamu za neki proizvod ili trvtku, po smjernicama koje je zadala profesorica Hohnjec.

Najvažnija smjernica kriterija po kojem se moralo raditi je prije svega da reklama služi za kvalitetno informiranje potencijalnim kupcima o proizvodima ili uslugama. Reklama nije smjela biti dulja od 30 sekundi  kako ne bi zamarala slušatelja ili ga navela na odustanak od kupnje proizvoda. Morala je biti jasna i sadržajno točna, uvjerljiva i  odnosila se na određenu ciljnu grupu.

Razred je bio podijeljen u nekoliko grupa a svaka grupa osmislila je proizvod na temelju kojeg će snimiti reklamu.  Da bi  reklame bile ocijenjene realno i prema zaslugama, pozvani su učenici 2. A razreda, ekonomskog usmjerenja, Margareta Lovrić, Evita Štefec, te Domagoj Ban. Između reklama o tenisicama , pogrebnog poduzeća te poduzeća koje proizvodi autohtone domaće kobasice, povjerenstvo se odlučio za pobjedu reklame pogrebnog poduzeća.

Na ovaj način ostvarena je interakcija učenika dvaju različitih usmjerenja na zajedničkom zadatku što je utjecalo na razvijanje međusobnog uvažavanja i suradnje, tj. učenici su proširili znanje međusobnom razmjenom misli i ideja. Učenici su bili motivirani i postignuta je fleksibilna organizacija vremena i autentično ocjenjivanje.

Reklamu koja je pobijedila učenici su odlučili prevesti na francuski jezik u suradnji s profesoricom francuskog jezika i učenicom iz razreda koja je išla na državno natjecanje iz francuskog jezika.

 


www.skole.hr