2015-09-21 16:04:56

Kampanja ”Nije smiješno“

Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva u ponedjeljak, 21. rujna 2015. godine, na Međunarodni dan mira pokrenula je kampanju "Nije smiješno". Kampanja je pokrenuta u suradnji s mladim blogerima, a cilj je povećati svijest javnosti, osobito djece i mladih, o važnosti sprečavanja govora mržnje i poticanju pozitivne komunikacije.

Javnim natječajem za mlade blogere u dobi od 18 do 30 godina, Nacionalna zaklada je odabrala  7  blogera (Marija Renić, Kristina Tešija, Maja Sertić, Bojan Iličić, Ana Tavić, Matea Kovač, Petra Galović) koji će svojim tekstovima i zapažanjima progovoriti o aktualnom problemu govora mržnje, a tekstovi će biti objavljeni na novopokrenutoj internetskoj stranici http://www.nijesmijesno.hr te na profilima društevih mreža  Facebook i Instragram. Na stranici http://www.nijesmijesno.hr u ponedjeljak, na prvi dan kampanje, prikazan je promotivni film koji tematizira nužnost jačanja svijesti javnosti o problemu  govora mržnje te ukazuje na njegove negativne posljedice.

Blogeri će svojim angažmanom u kampanju uključiti i škole kreiranjem zanimljivih sadržaja za djecu (igre i nagrade) kako bi se ova tematika približila i najmlađima na način primjeren njihov dobnoj skupini.

Datum početka kampanje odabran je na Međunarodni dan mira, koji je Generalna skupština UN-a proglasila danom posvećenim jačanju ideala mira, razumijevanja, poštivanja drugih i uvažavanja različitosti, kako bi se poduprijela načela i istovjetne vrijednosti koje se promiču toga dana.

Kampanju je pokrenula Nacionalna zaklada kao provoditelj Fondova Europskog gospodarskog prostora i Kraljevine Norveške (EGP/NF) za organizacije civilnoga društva kao nastavak te dodanu vrijednost velike europske kampanje koju provodi Vijeće Europe pod nazivom "NE govoru mržnje" (No hate speech).  

 

Vijest je preuzeta s portala Civilnodruštvo.hr


www.skole.hr