2016-12-01 10:19:04

Međunarodno istraživanje trendova u znanju matematike i prirodoslovlja TIMSS 2015.

U utorak, 29. studenoga 2016. godine objavljeni su rezultati istraživanje trendova u znanju matematike i prirodoslovlja TIMSS 2015. Istraživanje TIMSS 2015. drugi je ciklus Međunarodnog istraživanja trendova u znanju matematike i prirodoslovlja (Trends in International Mathematics and Science Study - TIMSS) koji je proveden u Hrvatskoj. 

Rezultati koje su hrvatski učenici postigli u matematici i u prirodoslovlju u drugome ciklusu u istraživanju TIMSS 2015. statistički su značajno bolji od rezultata iz prvoga ciklusa provedenoga 2011. godine. To znači da se može govoriti o porastu matematičkih i prirodoslovnih kompetencija među hrvatskim učenicima i o porastu primjene naučenog znanja. Rezultati istraživanja TIMSS 2015. jasno pokazuju kako su hrvatski učenici vrlo uspješni ne samo u reprodukciji činjeničnog znanja, već i u njegovoj primjeni i zaključivanju.

U istraživanju TIMSS 2015. hrvatski učenici postigli su iz matematike 502 boda, što je gotovo istovjetno međunarodnoj središnjoj točki ljestvice koja iznosi 500 bodova. U prirodoslovlju su postigli 533 boda, što je statistički značajno viši rezultat od međunarodne središnje točke ljestvice koja iznosi 500 bodova.

Detaljnije informacije o istraživanju TIMSS 2015. dostupne su na internetskoj stranici Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja.

 

Vijest je prenesena s internetskih stranica Ministarstva znanosti i obrazovanja.


www.skole.hr