2017-02-21 08:45:45

Tematski pregledi strukturiranih indikatora za praćenje sustava obrazovanja i osposobljavanja u Europi u 2016. godini

Izvršna je agencija za obrazovanje, audiovizualnu djelatnost i kulturu (EACEA) putem Eurydicea objavila novu seriju publikacija koje pružaju odgovore na pitanja poput idućih. Koje europske zemlje pružaju specifične smjernice i osiguravanju slobodna mjesta za obrazovanje u ranom djetinjstvu? Dobivaju li škole dodatna sredstva za učenike u nepovoljnom položaju?

Gdje u Europi učitelji imaju dostupno osposobljavanje kako bi se posvetili ranom napuštanju obrazovanja? Je li informalno učenje prepoznato svugdje u Europi kod upisa u visoko obrazovanje? Koliko je česta stručna praksa u programima visokog obrazovanja?
 
Publikacije istražuje obrazovne strukture, politike i reforme u pet ključnih područja: obrazovanje u ranom djetinjstvu, postizanje osnovnih vještina, rano napuštanje obrazovanja i osposobljavanja, visoko obrazovanje i zapošljivost nakon završetka obrazovanja. Svaka publikacija razmatra određeni broj ključnih indikatora i sadrži ažurne podatke, definicije, bilješke o državama i analize recentnih razvoja u politikama i reformama.
 
Svaki je tematski pregled utemeljen na pojedinom poglavlju „Strukturnih indikatora za praćenje sustava obrazovanja i osposobljavanja u Europi u 2016. godini“. Obrađeno je 40 europskih sustava obrazovanja osposobljavanja, a podaci su prikupljeni upitnicima koje su popunjavali nacionalni stručnjaci i predstavnici mreže Eurydice.
 
Svi se tematski pregledi na engleskom jeziku mogu besplatno preuzeti ovdje.

 

Vijest je prenesena s mrežnih stranica Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih.


www.skole.hr