2018-03-30 12:08:16

Održan okrugli stol „Dijalog o obrazovanju“

U četvrtak, 29. ožujka 2018. godine, u Preporodnoj dvorani Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti (HAZU) održan je okrugli stol „Dijalozi u obrazovanju” na kojemu su sudjelovali hrvatski i strani obrazovni stručnjaci.

Globalni procesi kojima se nastoji unaprijediti obrazovanje, usporedba postignuća te konkretni prijedlozi kako podići kvalitetu obrazovanja u Hrvatskoj bile su neke od tema okrugloga stola „Dijalozi u obrazovanju”. Okrugli stol organiziralo je Ministarstvo znanosti i obrazovanja (MZO) po uzoru na koncept „Dijalozi u obrazovanju” koji je razvio British Council i održan je u suradnji s tom britanskom ustanovom te s britanskim Veleposlanstvom. Na Dijalozima su sudjelovali Andreas Schleicher, direktor za obrazovanje i vještine i posebni savjetnik za obrazovnu politiku glavnog tajnika OECD-a, Graham Donaldson, bivši glavni izvršni direktor škotskog Inspektorata za obrazovanje (HMIE) i glavni profesionalni savjetnik za obrazovanje škotske vlade, obrazovni savjetnik, počasni profesor na Sveučilištu u Glasgowu i profesor u Centru Robert Owen za promjene u obrazovanju i Gregor Mohorčič, glavni direktor za predškolsko i osnovno obrazovanje, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, Republika Slovenija, slovenski predstavnik Glavne uprave za škole na razini EU-a.

Predstavnici Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja bili su Maja Jukić, v. d. ravnateljica Centra i nacionalna predstavnica Republike Hrvatske u TALIS Upravnom odboru, Ines Elezović, nacionalna predstavnica Republike Hrvatske u PISA Upravnom odboru, Ana Markočić Dekanić, nacionalna voditeljica OECD-ovih istraživanja PISA 2018 i TALIS 2018 i Marina Markuš Sandrić, odgovorna osoba za bazu podataka PISA 2018 i TALIS 2018.

Tijekom konferencije naglašeni su trendovi i smjernice u obrazovanju koje Centar prati provedbom OECD-ovih istraživanja PISA 2018 i TALIS 2018 te doprinosi unapređenju i analizi hrvatskog obrazovnog sustava. Analiza će iduće godine rezultirati i preporukama za unapređenje istoga s obzirom na postignute rezultate. I ovom prigodom naglašeno je kako cilj OECD-ovih istraživanja nije rangiranje zemalja, nego relevantne informacije o stanju i trendovima vezanim uz rezultate u svakom od pojedinih obrazovnih sustava uključenih u navedena istraživanja. Cilj je potaknuti svaki od uključenih obrazovnih sustava na donošenje i implementiranje potrebnih unapređenja te natjecanje sa samim sobom.

Više informacija o održanom okruglom stolu dostupno je na poveznici.

 

Vijest je prenesena s mrežnih stranica Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja.


www.skole.hr