2018-10-10 11:39:32

Informativna kampanja o mogućnostima volontiranja, stažiranja, studiranja i putovanja u inozemstvo

Nakon što je prošlogodišnja Eurodeskova kampanja “Time to move” na europskoj razini obuhvatila više od 200.000 mladih, i ove se godine obilježava u mjesecu listopadu diljem Europe, kako bi što više mladih dobilo informacije o mogućnostima volontiranja, stažiranja, studiranja i putovanja u inozemstvo radi stjecanja vrijednih znanja i iskustva.

Svrha ove kampanje je doprijeti do mladih osoba u dobi od 13 do 30 godina, prvenstveno onih u manjim sredinama te onih kojima je sužen pristup informacija o programima i natječajima Europske unije. Također, želja je pomoći mladima koji su trenutačno izvan sustava obrazovanja i rada da se informiraju, aktiviraju te uz pomoć nekog od programa lakše pronađu svoje mjesto u društvu.

Kampanja se provodi u zemljama članicama Europske unije, a u hrvatskim gradovima događaje za mlade organiziraju Eurodeskovi multiplikatori - 16 organizacija koje u 14 županija provode programe za mlade. Već je registrirano više od 60 događanja u dvadesetak gradova širom Hrvatske, a novi događaji nastavit će se organizirati do kraja listopada.

Osim brojnih događaja kroz koje mogu doznati kako doživjeti Europu, mladi mogu sudjelovati i u nagradnom natječaju u kojem mogu prijaviti dizajnerska rješenja za majicu koja će biti promotivni materijal u sljedećoj kampanji „Time to Move“ i osvojiti nagrade, a glavna je nagrada putovanje Europom.

Dodatne informacije o kampanji i događajima te interaktivnu kartu događanja možete pronaći na mrežnoj stranici kampanje Time to move.


www.skole.hr