2009-03-04 00:00:00

Rad psihologa s neurorizičnom djecom i s djecom s teškoćama u razvoju

Hrvatsko psihološko društvo - Sekcija za psihologiju osoba s posebnim potrebama poziva sve zainteresirane kolegice i kolege na edukacijski seminar "Rad s neurorizičnom djecom i djecom s teškoćama u razvoju".

Seminar će se održati 14. ožujka 2009. godine u Udruzi PUŽ u Zagrebu, Đakovačka 11 (kod Remize).

Edukacija je namijenjena svim psiholozima koji se bave neurorizičnom djecom i djecom s posebnim potrebama - kliničkim i zdravstvenim psiholozima, predškolskim i psiholozima iz sustava socijalne skrbi te kolegicama i kolegama koji se u svom radu susreću s ovom skupinom djece kroz psihodijagnostiku, habilitaciju, rehabilitaciju, savjetovanje ili edukaciju. Voditeljica edukacije je mr.sc. Snježana Bilać, spec. klinički psiholog iz Specijalne bolnice Goljak u Zagrebu.

CILJ :

Upoznavanje s najčešćim neurorizičnim faktorima i njihovim najčešćim kliničkim posljedicama.  Prikaz uloge psihologa u praćenju neurorizične djece (NRD).  Primjena testova i interpretacija rezultata kod djece s teškoćama u razvoju (naročito se preporučuje za članove prvostupanjskih povjerenstava za razvrstavanje djece s teškoćama u razvoju, zatim psihologe u predškolskim ustanovama i u povjerenstavima za upis u školu i povjerenstavima za određivanje primjerenog oblika školovanja).

PROGRAM :

1. Predavanje - 2 sata

Teorija :

najčešći neurorizični faktori (prije porođaja, tijekom porođaja i nakon porođaja) 3 različite skupine : neurorizična djeca, djeca s moždanim oštećenjima i djeca s teškoćama u razvoju.

Timski pristup u radu s djecom, medicinska dijagnostika i uloga psihologa u timu.

2. Predavanje – 2 sata

Psihodijagnostika NR djece - neuropsihologijska procjena
Osnovni postulati razvojne neuropsihologije ; modeli razvojnog ishoda
Cilj : izrada plana tretmana i preporuka primjerenih intervencija u prirodnoj sredini djeteta.

Stanka za objed

3. Vježbe – 1 sat

Korištenje različitih tehnika u praćenju NRD kao : trijažnih tehnika ; dijagnostičkih tehnika ; u kontekstu neuropsihologijske procjene ; sredstava za planiranje i evaluaciju razvojnog tretmana ; istraživačkih tehnika (pisani materijal).
Primjena standardnih testova u našim uvjetima – mala i predškolska djeca.
Djeca s teškoćama u razvoju - odstupanje od standardne primjene zadataka : da ili ne, kada i zašto?

4. Prikazi kliničkih slučajeva s aspekta razvojne neuropsihologije (video snimke uz analizu psihologijskog nalaza) - 2 sata

neurorizično dijete, dijete s oštećenjem mozga, mentalno retardirano dijete, dijete s emocionalnim problemima.


5. Rasprava - 1 sat

** Max. broj sudionika je 30.

Kotizacija za sudjelovanje u ovoj edukaciji iznosi:

Članovi HPD-a - 450,00 kn
Ostali - 700,00 kn

Kotizacija se uplaćuje na žiro račun HPD-a 2360000-1101549126. Za svrhu plaćanja molimo naznačiti - NRD-edukacija. U rubriku poziv na broj odobrenja molimo upisati članski broj u HPD-u (s članske iskaznice ili ga zatražiti u našem središnjem uredu u Zagrebu).

U prilogu donosimo prijavnicu za sudjelovanje. Molimo vas da je popunjenu pošaljete na našu e-adresu hpd-cpa@net.hrOva ili na naš fax: 01 2311 912.

Prilog: Prijavnica za skup (.DOC dokument - veličina 26 kB).

 

Vijest je preuzeta s internetskih stranica Psihologijskog portala.


www.skole.hr