preskoči na sadržaj

Primjenu digitalnih nastavnih materijala tijekom dva kruga ocijenjivat će članovi Ocjenjivačkog suda natjecanja te odrediti pobjednike.

Članovi će ocjenjivati primjenu prema općem dojmu stvorenom na temelju znanja i iskustva u svom radu kao i sljedećih kriterija, od kojih svaki donosi točno određeni broj bodova koji je naveden uz pojedini kriterij:

 

1. Uspješna upotreba različitih metoda i oblika rada u primjeni e-sadržaja u svrhu ostvarivanja ciljeva nastavnog sata  (sveukupno nosi 10 bodova)

  • u svrhu stjecanja novih znanja 3
  • rješavanje problemskih situacija (problemski usmjerena nastava) 2
  • primjena materijala na situacije u svakodnevnom životu – osposobljavanje učenika za primjenu stečenih znanja u svakodnevnom životu  2
  • u svrhu utvrđivanja postojećeg znanja 3.
     

2. Unaprjeđenje nastave upotrebom digitalnih nastavnih materijala kroz (sveukupno nosi 10 bodova):

  • poticanje motivacije učenika za sudjelovanje u nastavnom procesu a za ostvarenje ciljeva nastavne jedinice 3
  • stvaranje problemske situacije tijekom provedbe nastavne jedinice 3
  • stvaranje dinamičnog pristupa nastavnim sadržajima 2
  • poticanje kreativnosti prilikom izvođenja nastavne jedinice 2.
     

3. Korištenje digitalnih nastavnih materijala za aktivnu ulogu nastavnika i učenika u nastavnom procesu (sveukupno nosi 10 bodova)

  • poticanje uključivanja učenika u nastavni proces 5
    • poticanje učenika na istraživački rad – istraživanje sadržaja i/ili rješavanje zadataka te samoinicijativno proširivanje/obrada gradiva 3
    • uključenost učenika u nastavu – iznošenje svojih ideja (broj uključenih učenika; u nastavu se uključuju svi  ili samo pojedini učenici) 2
  • uloga nastavnika kao facilitatora procesa učenja 5
    • slušanje učenika, direktan odnos/obraćanje učenicima - nastavnik posvećuje pozornost svim učenicima/pojedincima 2
    • poticanje na promišljanje te prihvaćanje mišljenja i ideja učenika 3.
       

4. Opći dojam (sveukupno nosi 10 bodova):

  • usklađenost raznolikosti primjene metoda i oblika rada, unapređenje nastave upotrebom digitalnih nastavnih materijala, aktivne uloge nastavnika i učenika u nastavnom procesu te sveukupni dojam nastavne jedinice 5
  • učeničke ankete 5.

 

Prikaz bodova u tablici

KRITERIJ

BROJ BODOVA

 Raznolikost primjene

1 - 10

 Unapređenje nastave

1 - 10

 DNM za aktivnu ulogu nastavnika i učenika

1 - 10

 Opći dojam

1 - 10

 

Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Bolesti i poremećaji živčanog sustava

Donosimo rad Marka Majnolovića, učenika 3.a razreda Gimnazije Vukovar. Marko je izradio PowerPoint prezentaciju o bolestima i poremećajima živčanog sustava. Prezentacija može poslužiti u nastavi biologije i na satu razrednika...

Nastavni materijali

Kognitivne pristranosti

Prepoznati vrste kognitivnih pristranosti (predrasuda).

585. prije Krista - na današnji dan kod rijeke Halys (danas...

Copyright © 2010 CARNet. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNet.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr