Primjenu digitalnih nastavnih materijala tijekom dva kruga ocijenjivat će članovi Ocjenjivačkog suda natjecanja te odrediti pobjednike.
Članovi će ocjenjivati primjenu prema općem dojmu stvorenom na temelju znanja i iskustva u svom radu kao i sljedećih kriterija, od kojih svaki donosi točno određeni broj bodova koji je naveden uz pojedini kriterij:
1. Uspješna upotreba različitih metoda i oblika rada u primjeni e-sadržaja u svrhu ostvarivanja ciljeva nastavnog sata (sveukupno nosi 10 bodova)
-
u svrhu stjecanja novih znanja 3
-
rješavanje problemskih situacija (problemski usmjerena nastava) 2
-
primjena materijala na situacije u svakodnevnom životu – osposobljavanje učenika za primjenu stečenih znanja u svakodnevnom životu 2
-
u svrhu utvrđivanja postojećeg znanja 3.
2. Unaprjeđenje nastave upotrebom digitalnih nastavnih materijala kroz (sveukupno nosi 10 bodova):
-
poticanje motivacije učenika za sudjelovanje u nastavnom procesu a za ostvarenje ciljeva nastavne jedinice 3
-
stvaranje problemske situacije tijekom provedbe nastavne jedinice 3
-
stvaranje dinamičnog pristupa nastavnim sadržajima 2
-
poticanje kreativnosti prilikom izvođenja nastavne jedinice 2.
3. Korištenje digitalnih nastavnih materijala za aktivnu ulogu nastavnika i učenika u nastavnom procesu (sveukupno nosi 10 bodova)
-
poticanje uključivanja učenika u nastavni proces 5
-
poticanje učenika na istraživački rad – istraživanje sadržaja i/ili rješavanje zadataka te samoinicijativno proširivanje/obrada gradiva 3
-
uključenost učenika u nastavu – iznošenje svojih ideja (broj uključenih učenika; u nastavu se uključuju svi ili samo pojedini učenici) 2
-
uloga nastavnika kao facilitatora procesa učenja 5
-
slušanje učenika, direktan odnos/obraćanje učenicima - nastavnik posvećuje pozornost svim učenicima/pojedincima 2
-
poticanje na promišljanje te prihvaćanje mišljenja i ideja učenika 3.
4. Opći dojam (sveukupno nosi 10 bodova):
-
usklađenost raznolikosti primjene metoda i oblika rada, unapređenje nastave upotrebom digitalnih nastavnih materijala, aktivne uloge nastavnika i učenika u nastavnom procesu te sveukupni dojam nastavne jedinice 5
-
učeničke ankete 5.
Prikaz bodova u tablici
KRITERIJ
|
BROJ BODOVA
|
Raznolikost primjene
|
1 - 10
|
Unapređenje nastave
|
1 - 10
|
DNM za aktivnu ulogu nastavnika i učenika
|
1 - 10
|
Opći dojam
|
1 - 10
|