preskoči na sadržaj

Igranje online igrica može poboljšati rezultate u školi

Znanstvenici australijskog sveučilišta otkrili su kako igranje online igara može pomoći u poboljšanju rezultata učenika u srednjim školama. Koristeći informacije prikupljene kroz PISA testiranje srednjoškolaca na području matematike, čitanja i znanosti i njihove online aktivnosti izdali su rad u kojem povezuju edukaciju i igranje videoigara.


Tinejdžeri koji svakodnevno igraju online igrice pokazuju poboljšanje u rezultatima u školi, pokazalo je istraživanje Sveučilišta Royal Melbourne Institute of Technology (RMIT) u Melbourneu. Međutim, učenici koji su svakodnevno posjećivali stranice poput Facebooka ili chatove pokazali su niže rezultate u matematici, čitanju i znanosti. Docent Alberto Posso iz Škole za ekonomiju, financije i marketing pri RMIT-u istraživao je rezultate testiranja globalno priznatog Programa za internacionalno ocjenjivanje učenika (PISA). PISA je programom testirano preko 12 000 Australaca starih 15 godina i to u matematici, čitanju i znanosti te su se prikupljale informacije o njihovoj online aktivnosti. Posso zaključuje kako bi videoigre mogle pomagati učenicima u primjeni i poboljšanju vještina naučenih u školama. „Učenici koji igraju online igre skoro svakodnevno skupili su 15 bodova više od prosjeka u matematici i 17 bodova više od prosjeka u znanosti."

Kada igramo online igrice rješavamo različite probleme ili zagonetke kako bismo napredovali na iduću razinu. To zahtjeva korištenje općeg znanja i vještina u matematici, čitanju i znanosti koje se uče tijekom školskog dana. „Učitelji bi trebali pokušati inkorporirati popularne videoigre u nastavu. Dakako, ne one koje potiču nasilje." Posso navodi kako su učenici koji su svakodnevno išli na Facebook ili chat skupili 20 bodova manje u matematici, čitanju i znanosti od učenika koji nikad nisu koristili društvene mreže. Učenici koji su redovito aktivni na društvenim mrežama, gube vrijeme koje bi mogli potrošiti na učenje. No, takvo ponašanje također ponekad može značiti i da imaju problema u čitanju, učenju matematike i znanosti i da iz tog razloga odlaze socijalizirati se na društvene mreže.

Učitelji bi, sugeriraju znanstvenici, trebali naći način kako da inkorporiraju Facebook u svoju nastavu kako bi mogli pomoći tim učenicima u savladavanju gradiva. Posso navodi kako je jako važno da se prepoznaju faktori koji bi mogli imati utjecaj na razvoj i napredak učenika. Ponavljanje i preskakanje razreda jednako je loše ako ne i gore za ocjene od korištenja društvenih mreža. Učenici koji pripadaju etničkim i lingvističkim manjinama imaju veće šanse lošijeg praćenja nastave od učenika koji svakodnevno koriste Facebook ili chat stranice, pokazali su rezultati australijskog istraživanja.

Istraživanje „Korištenje interneta i edukacijski ishodi među 15-godišnjim australskim učenicima" ("Internet usage and educational outcomes among 15-year-old Australian students") objavljeno je u časopisu International Journal of Communication.

 

Vijest je prenesena s internetskih stranica Biologija.com.hr.

| 12. 8. 2016. u 11:41 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Svemir

Donosimo rad Sare Bošnjak i Lucije Barbe, učenica 2.c razreda Gimnazije Vukovar. U sklopu radionice pod nazivom Chemistry of Space (povodom Svjetskog tjedna svemira), učenice Sara i Lucija, obradile su temu vezane uz...

Nastavni materijali

Python osnove programiranja

Python osnove programiranja mrežna je stranica organizirana po programskim strukturama u Python programskom jeziku. Svaka je programska struktura organizirana kroz ppt prezentaciju uvoda u samu programsku...

Audio&video

Stigla je pošta

Ako vas zanima što rade učenici i učitelji diljem Hrvatske, kamo idu i tko ih posjećuje, s kakvim se problemima susreću i kakva rješenja pronalaze slušajte...

1811. - rođen Franz Liszt, austrijski skladatelj mađarskog porijekla....

Copyright © 2010 CARNet. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNet.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr