preskoči na sadržaj
11. 9. 2019.

Ideje kako integrirati medijsku pismenost u nastavu

Kad je riječ o medijskom obrazovanju, odnosno razvoju vještina medijske pismenosti kod djece i mladih u hrvatskim školama, kao najveći izazovi ističu se nedovoljna satnica, nedostatak nastavnih materijala, neujednačena opremljenost  škola  i osposobljenost nastavnika za poučavanje o medijima. Iako imamo mnogo odličnih primjera dobre prakse, koji su često predstavljeni u rubrici  Učitelji  na portalu medijskapismenost.hr, mnogi se pitaju odakle krenuti.

6. 9. 2019.

Natječaj za izbor projekta međunarodne mobilnosti...

Agencija za mobilnost i programe Europske unije i hrvatska Radna skupina stručnjaka za ECVET pozivaju na sudjelovanje u...

4. 9. 2019.

Poziv na prijavu za sudjelovanje na seminaru...

Agencija za mobilnost i programe Europske unije poziva na prijavu za sudjelovanje na seminaru u okviru aktivnosti...

4. 9. 2019.

Međunarodni stručni skup „Izazovi u školi“

U susjednoj Sloveniji, u malenom gradiću Kamnik, u osnovnoj školi Fran Albreht na Međunarodni dan učitelja, 5....

RSS
listaj vijesti

Iz prakse

6. 9. 2019.

Elementi formativnog praćenja (2.dio)

U prethodnom članku detaljno sam opisao neke od elemenata formativnog praćenja. Ovaj put želim osvježiti druge elemente koji su...

5. 9. 2019.

Upoznajemo Italiju - maturalno putovanje vukovarskih gimnazijalaca

Kraj kolovoza, za većinu maturanata, podrazumijeva putovanje koje se pamti cijeloga života. Odlazak na maturalno putovanje...

21. 8. 2019.

Projekt "STEM na kvadrat" u I. gimnaziji Zagreb

U školskoj godini 2018./2019., odnosno od 20. kolovoza 2018. do 19. kolovoza 2019. u I. gimnaziji Zagreb provodio se...

Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Rijeka

Četvrtaši Osnovne škole Ksavera Šandora Đalskog iz Donje Zeline, u sklopu nastavnog predmeta priroda i društvo, proveli su projekt "Upoznajmo naše gradove". Učenici su se uistinu...

Nastavni materijali

Vjesnici proljeća

PID OŠ A.1.1. Učenik uspoređuje organiziranost u prirodi opažajući neposredni okoliš. PID OŠ B.1.1. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje. PID...

1736. - umro Gabriel Fahrenheit, njemački fizičar. Godine 1714....

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr