preskoči na sadržaj

Kako možete i vi biti dio kampanje Generation Awake?

Generation Awake kampanja je s ciljem podizanja svijesti o učinkovitosti resursa. Putem nje želi se doprijeti do šire javnosti, pokazujući što se može učiniti u svakodnevnom životu s ciljem smanjivanja količine otpada i pametnijeg korištenja prirodnih resursa: vode, energije, drva i metala.


Opća uprava za okoliš Europske komisije pokrenula je 2011. tu kampanju radi promidžbe učinkovitog korištenja resursa u Europi uz zeleno (ili "cirkularno") gospodarstvo. Kampanjom se svi pozivaju da razmisle o potrošačkim navikama i njihovim posljedicama za okoliš, prirodne resurse, kvalitetu života, zdravlje i dobrobit.

Što je učinkovitost resursa?

Učinkovitost resursa temelji se na većoj proizvodnji uz ograničene resurse, na održivom korištenju resursa te na smanjivanju ljudskog utjecaja na okoliš. Naša budućnost ovisi o načinu na koji koristimo resurse kao što su voda, zrak, metali, minerali, šume, zemlja, hrana i sustavi bioraznolikosti. Ti su resursi ključni su za prosperitet i dobrobit, ali koriste se brže no što ih je moguće nadomjestiti. Kao pojedinci i kao društvo moramo promijeniti način na koji koristimo resurse. Tako ćemo sebi i budućim generacijama osigurati kvalitetan život, dinamično gospodarstvo i zdrav okoliš.

Više o kampanji doznajte na http://www.generationawake.eu/hr/kampanja/kampanja/.

| 10. 2. 2015. u 17:03 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle

Učenički radovi

Europske države na slijepoj karti

Donosimo rad učenice Lucije Beljo, učenice 7.b razreda Osnovne škole Sesvetska Sopnica. Lucija je uz pomoć nastavnika Marijana Biruša izradila igru pogađanja geografskog smještaja europskih država na...

Nastavni materijali

Crtani film Putovanje plavog lonca

Ključni pojmovi: filmska priča, slijed događaja, lik u filmu.  Obrazovna postignuća: primati (recepcija) primjerene dječje filmove; zamijetiti i odrediti slijed događaja u filmu; ispričati filmsku priču kratkoga...

Audio&video

Vodič za moderna vremena

Emisija koja govori o fenomenima modernog života, ekonomiji i tehnologiji. U njoj možete saznati što su to krvavi dijamanti, kako se obraniti od kompjutorskih...

1483. -  tiskan Misal po zakonu rimskog dvora, prva knjiga za koju...

Copyright © 2010 CARNET. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNET.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr