preskoči na sadržaj

20. muzejska edukativna akcija "Održivost" u Muzeju suvremene umjetnosti

U ovogodišnjoj, već dvadesetoj, muzejskoj edukativnoj akciji pod naslovom Održivost, Pedagoški odjel Muzeja suvremene umjetnosti sudjeluje s programom „Kako stvari postaju umjetnost?“ koji će se održavati od 18. travnja do 18. svibnja 2015. godine.


Akcija, u organizaciji Sekcije muzejskih pedagoga Hrvatskog muzejskog društva, u Muzeju suvremene umjetnosti započinje subotnjom radionicom: Stare stvari, nova značenja. Program je namijenjen najmlađoj publici, osnovnoškolcima i srednjoškolcima, a odvija se kroz niz stručnih vodstava, radnih listića i radionica.

O programu: Kako stvari postaju umjetnost?

Kako se moglo dogoditi da stari, napušteni Renault 4 postane izloškom u umjetničkom muzeju? Je li riječ o dosjetki ili „ozbiljnoj“ umjetnosti?

U postavu Zbirki u pokretu nalazi se dvadesetak umjetničkih djela za koja bismo na prvi pogled mogli pomisliti da su obične stvari kada se ne bi nalazila u galerijskim dvoranama (stare cipele, ormari, kovčeg, košulje, vile...). Tko je, kada i zašto odlučio proglasiti te „stvari“ umjetnošću? I zašto se takva djela nazivaju ready-madeom?

Kakvu je revoluciju u umjetničkom svijetu prije sto godina pokrenuo umjetnik Marcel Duchamp, „izumitelj“ ready-madea, saznat ćemo kroz brojne radionice, vodstva, radne bilježnice i upitnike... Tumačeći desetak ready-made radova domaćih i inozemnih umjetnika, posebno označenih u postavu MSU-a, pokazat ćemo kako su stvari od kojih oni polaze poprimile novi život, reciklirale se i nadogradile, zapravo, samoodržale se u muzeju.

Više o ovom programu doznajte na internetskim stranicama Muzeja suvremene umjetnosti.

| 15. 4. 2015. u 09:04 sati | RSS | print | pošalji link |


Edu.hr portal Forum CARNetovog Portala za škole namijenjen učenicima, nastavnicima i zaposlenicima hrvatskih škola Nacionalni portal za učenje na daljinu Moodle Edu.hr portal CMS za škole CARNetova korisnička konferencija Elektronički identitet

Učenički radovi

Bolesti i poremećaji živčanog sustava

Donosimo rad Marka Majnolovića, učenika 3.a razreda Gimnazije Vukovar. Marko je izradio PowerPoint prezentaciju o bolestima i poremećajima živčanog sustava. Prezentacija može poslužiti u nastavi biologije i na satu razrednika...

Nastavni materijali

Kognitivne pristranosti

Prepoznati vrste kognitivnih pristranosti (predrasuda).

585. prije Krista - na današnji dan kod rijeke Halys (danas...

Copyright © 2010 CARNet. Sva prava pridržana | Uvjeti korištenja | Impressum

A A A  |  

Mail to portal@CARNet.hr




preskoči na navigaciju
admin@raspored-sati.hr www-root@raspored-sati.hr ivan@raspored-sati.hr ivana.tolj@raspored-sati.hr marko.horvatovic@raspored-sati.hr www-root@donja-dubrava.hr analiza@donja-dubrava.hr pretinac@donja-dubrava.hr pajo.pajic@donja-dubrava.hr coran.goric@donja-dubrava.hr ivana@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr