Domaćin mobilnosti bila je škola “Henri Coanda”, a tema mobilnosti digitalni portfolio. Učenici su plesali narodne plesove iz svojih krajeva te predstavili lokalne proizvode. Djevojke iz Požege predstavile su i sudionicima ponudile sok od aronije, čokolade koje se proizvode u njihovom gradu i domaće čvarke. Također su ponijele i prezentirale rudinske glave, umanjene replike konzola s reljefima ljudskih glava iz samostana Sv. Mihovila na Rudini, na padinama Psunja, u okolici Požege te ostale motive i suvenire svojega grada.
Sudionici su obišli tvornicu čarapa, koja je odličan primjer mladog startupa, a čiji je vlasnik pojasnio cjelokupni proces proizvodnje i prodaje, principe i viziju tvrtke i odgovorio na sva pitanja zainteresiranih učenika (a i nastavnika) te je sve posjetitelje iznenadio poklonom – čarapama s logom projekta.
Učenici su sudjelovali u kreativnim radionicama: izrađivali su straničnike, cvjetne aranžmane i glinene posude, učili o cvijeću i starim rumunjskim simbolima i njihovim značenjima. U školskom su dvorištu posadili ruže te su na taj način ostavili trajan znak svojega boravka u Craiovi. Svaki je tim posadio svoju gredicu i obilježio ju znakom s imenom svoje zemlje i jednim citatom. Požežani su odabrali “Ne sudi svaki dan po žetvi koju žanješ, već po sjemenu koje sadiš.”
Domaćini su organizirali posjet gradu Horezu, poznatom po keramici, razgled obližnjeg manastira Hurezi koji se nalazi na UNESCO-vom popisu svjetske baštine te obilazak špilje Polovragi, smještene u podnožju Karpata i duge 9 km. Gosti su imali priliku prošetati Nicolae Romanescu Parkom, najvećim parkom u istočnoj Europi, u sklopu kojega se nalazi viseći most, dvorac, hipodrom, jezero i zoološki vrt. Sljedeći sastanak je započinje već 25. travnja i to u Hrvatskoj. Kako je domaćin te mobilnosti baš Ekonomska škola Požega, tema njihovog tjedna je oglašavanje i marketing.