Konferencija, koja se održava u prostorima visokog učilišta Algebra u Zagrebu, nosi naziv “Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima” i posvećena je empirijskim istraživanjima dobrobiti učenika i odgojno-obrazovnih radnika.
Upravo u zadnje dvije godine dogodilo se niz promjena koje su utjecale na dotad uvriježene načine funkcioniranja svih sudionika u obrazovnom sustavu. Pandemija bolesti COVID-19 i razorni potresi, a zatim i ratna zbivanja i popratna ekonomska neizvjesnost potaknuli su istraživanja o dobrobiti učenika i nastavnog osoblja u novonastalim okolnostima provedbi nastave u digitalnom okruženju.
“Stoga su 5. Dani obrazovnih znanosti usmjereni upravo na interdisciplinarno istraživanje dobrobiti učenika, učitelja, nastavnika, profesora, stručnih suradnika, ravnatelja, dekana, roditelja, kao i čimbenika koji doprinose njihovoj dobrobiti i zadovoljstvu u odgojno-obrazovnom, ali i širem društvenom okružju. Dobrobit sudionika odgojno-obrazovnog procesa podrazumijeva psihološko, socijalno, emocionalno, kognitivno i fizičko funkcioniranje i kompetencije koje je potrebno njegovati i razvijati kako bi se ostvarilo psihičko i fizičko zdravlje te vodio ispunjen i sretan život”, stoji na stranici Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu.
U sklopu konferencije izlaganje na temu „Stručno usavršavanje online po mjeri odgojno-obrazovnih radnika škola: istraživanje polaznika virtualnih radionica, webinara i e-tečajeva“ imale su i Mirta Janeš i Maja Quien iz CARNETA. One su predstavile svoje istraživanje koje je bilo usmjereno na oblike stručnog usavršavanja koja se provode online odnosno modele e-obrazovanja koji se provode u II. i završnoj fazi projekta e-Škole.