Scenarij poučavanja namijenjen je nastavnicima čija je srednja razina izvedbene složenosti IKT-a. Predlažemo vam da na temelju aktivnosti iz scenarija osmislite vlastite i na taj način upotpunite nastavu različitim suvremenim metodama poučavanja i potaknite učenike na kritičko promišljanje i razvijanje digitalnih kompetencija uz kreativan pristup određenom dijelu gradiva.
Scenariji poučavanja sadrže obrazovne ishode koji se ostvaruju kroz predložene nastavne aktivnosti. Uz nastavne aktivnosti istaknute su i posebnosti njihove primjene za učenike s teškoćama te je ponuđena i jedna dodatna ideja za učenike koji žele znati nešto više o temi scenarija poučavanja.
Suvremene metode poučavanja predložene u scenariju poučavanja opisane su u Priručniku za primjenu i izradu e-Škole scenarija poučavanja, a za lakše snalaženje u pristupu poučavanju prilikom provedbe scenarija poučavanja s učenicima s teškoćama pomoći će Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama. U njima su dani prijedlozi u odnosu na one aktivnosti koje se u scenarijima poučavanja najviše koriste, a obogaćene su prijedlozima metoda i oblika rada.
Scenariji poučavanja razvijeni kroz projekt e-Škole: uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt). Namijenjeni su nastavnicima za pripremu i planiranje nastave pružajući im inovativne ideje kako osuvremeniti svoju nastavu kombinacijom suvremenih obrazovnih trendova i IKT-a. Razlikuju se od dokumenta i koncepta Priprave za nastavni sat i zapravo mogu poslužiti nastavniku kao osnova za pisanje Priprave za nastavni sat. Scenariji poučavanja dostupni su za matematiku, fiziku, biologiju i kemiju za 7. i 8. razred osnovne škole i 1. i 2. razred općih gimnazija. Dostupni su u tri oblika: web pregled, tekstualni dokument (Word), .pdf dokument, a nalaze se na repozitoriju digitalnih obrazovnih materijala Edutorij.
Svi scenariji poučavanja prošli su neovisnu recenziju iz predmetnog područja, metodike i inkluzivnog područja.
Scenarij poučavanja – Enzimi