Partnerstvo traje 2 školske godine (2013./14. i 2014./15.), a sve aktivnosti su financirane novcem iz Europske unije. Tema partnerstva je razvoj europskog građanstva, a aktivnosti su podijeljene u 4 semestra (Localities, Countries, Europe i Our Products and Presentations). Učenici zajedno sa svojim učiteljima te učenicima iz škola partnerica provode različite aktivnosti među kojima su izrada plakata dobrodošlice, karte Europe s lokacijama škola partnerica, snimanje kratkih filmova o školi, razgovor Skypeom, dopisivanje pismima, izrada zajedničkog rječnika, izrada međunarodne kuharice, predstavljanje narodnih običaja i tradicionalnih pjesama. Uče o pravima i obvezama djece te o pravima i obvezama građana EU.
OŠ Katarina Zrinska Mečenčani izrazila je zadovoljstvo što je tijekom četiri dana u školi imala priliku ugostili 25 ravnatelja i učitelja iz škola partnerica te im na najbolji način pokušali predstaviti svoju školu, općinu, županiju i domovinu.
Za vrijeme boravka u školi gosti su imali prilike naučiti zanimljivosti o Hrvatskoj sudjelujući u kvizu znanja, zaplesati najpoznatije hrvatske plesove, uživati u programu dobrodošlice, poslušati pjevački zbor i tamburaše, pogledati predstavu Stanari u slonu koju su kombinacijom glume na hrvatskom i engleskom jeziku te pjesmom i plesom izveli članovi dramske skupine škole. Također, mogli su boraviti na nastavi, vidjeti bogatstvo i raznovrsnost hrvatskih narodnih nošnji, upoznati se s tradicijom obilježavanja Dana kruha, probati lokalne i nacionalne specijalitete te se opustiti na kulturno – turističkoj manifestaciji Kestenijada 2014. u Hrvatskoj Kostajnici. Poseban doživljaj učenicima 5. razreda omogućio je koordinator partnerstva, gospodin Garth Prince iz Ujedinjenog Kraljevstva koji je održao sat engleskog jezika. Radni sastanci odrađeni su uspješno. Predstavljene su aktivnosti koje su do sada obavljene, a i dogovoren je sadržaj rada za sljedeće razdoblje.
Sudjelovanjem u ovako značajnom međunarodnom partnerstvu nastoji se pokazati da i male škole koje su prometno izolirane i udaljene od kulturnih središta ulaganjem velikih napora učenika, roditelja i djelatnika mogu postići hvalevrijedne rezultate.