Sudjelovanjem u projektu, odradili su brojne aktivnosti kroz realizaciju zadanih tema po mjesecima. Prva aktivnost započela je u rujnu. Kroz temu “Prvi dan škole”, zadatak je bio opisati kako je izgledao prvi dan škole i primanje prvoškolaca, naravno, uz prigodne fotografije i objavu na zajedničkoj Padlet ploči.
U okviru teme mjeseca listopada “Darovi oko nas” obilježili su Dane kruha (odlaskom na terensku nastavu) i Dan jabuka (kroz integriranu nastavu). Nakon toga, na redu je bila zajednička aktivnost “Međunarodni dječji tjedan” s ciljem poticanja, umrežavanja i suradnje svih sudionika projekta. Projektni partneri imali su zadatak naučiti i zajednički otpjevati pjesmu “Zdravo, maleni” autora Arsena Dedića. Aktivnost su odradili zajedničkom videokonferencijom s učenicima 1.a Osnovne škole Brodarica iz Šibenika. Osim toga, snimili su videozapis pjevanja u učionici i objavili ga na zajedničkoj Padlet ploči.
U mjesecu studenom, vezano uz temu “Naša škola”, obilježili su Dan ljubaznosti čitanjem pjesme “Četiri najvažnije male riječi”, pomoću igre uloga učili se ljubaznom ponašanju, crtali na istu temu i razmjenjivali poklone uz korištenje čarobnih riječi.
Prosinac je donio blagdane i vesele aktivnosti: Večer matematike, Medni dan, priredbu povodom svetog Nikole i Božićnu priredbu. Sve događaje su dokumentirali fotografijama koje se nalaze na mrežnoj stranici projekta.
U siječnju, u suradnji s školskom knjižničarkom, čitali su priču “Kako sanjaju stvari” spisateljice Sunčane Škrinjarić i izradili su prvu slikovnicu.
Veljača je bila prepuna događanja. Kroz temu “Na mreži”, prvi su obilježili Svjetski dan školske igre na integriranoj nastavi. Na satu Dodatne matematike učenici su igrali matematičke igre, pjevali i plesali uz Geometrijske pjesmice. Na satu Glazbene kulture plesali su uz glazbene igre, u školskoj dvorani igrali se omiljenim igračkama koje su za tu prigodu donijeli u školu, igrali društvene igre, igru Mačke i miša i preskakivali vijaču. Svjetski dan glasnog čitanja bio je posvećen čitanju priče “Pale sam na svijetu” pisca Jensa Sigsgaarda. Učenici su ilustrirali priču i plastelinom modelirali lik dječaka Pale. Dan sigurnijeg interneta ostvaren je kroz zajedničke aktivnosti s ostalim sudionicima projekta, čitanjem i ilustriranjem edukativne slikovnice “Sigurno s Neticom” i igranjem Kahoot kviza. Aktivnost Karneval realizirana je na zadanu temu globalnog zagađenja objavom radova na Padletu. Dan ružičastih majica donio je još jednu zajedničku aktivnost s projektnim partnerima. Čitali su digitalnu slikovnicu “Juha od bundeve” autorice Helen Cooper, ilustrirali su stranicu zajedničke digitalne slikovnice, igrali edukativne igre i kviz i smislili recept za lonac prijateljstva uz izradu prigodnog plakata. Međunarodni dan materinskog jezika i Mjesec hrvatskog jezika posvećen je čitanju i govorenju pjesama na materinskom jeziku. Doprinos učenika 1. a razreda bila je objava videozapisa recitiranja pjesme “Duga pjesnika” Ratka Zvrk na zajedničkoj Padlet ploči i sudjelovanje u izradi digitalne slikovnice Abeceda/ slovarica pomoću koje su učenici po prvi puta upoznali digitalni alat Word Art. Ilustrirali su stranice kod slova S i Š i priložili su oblake riječi.
Početkom ožujka, vezano za temu “Planiramo zajedno” učenici su čitali bajke braće Grimm, Trnoružicu i Snjeguljicu, a nakon toga su nastale zanimljive dramatizacije.
Sredinom ožujka, zbog novonastale epidemiološke situacije s Covid-19, započela je nastava na daljinu. Nastavili su s radom na projektu i obilježili važne datume, poput Svjetskog dana sindroma Down i Svjetskog dana voda, izradom zanimljivih likovnih radova. Krajem ožujka, uz Svjetski dan kazališta, učenici su dobili zadatak pogledati lutkarsku predstavu “Priča o Ani” na temu različitosti. Nakon toga su izrađivali štapne lutke, smišljali vlastite predstave i slali videozapise.
U travnju, u sklopu teme Uskrs, postavili su svoju uskršnju čestitku na zajedničku lino ploču, a na Dan planeta Zemlje učenici su izrađivali robote od otpadnog materijala. U aktivnosti Zabavna matematika, učenici su smišljali rebuse i mozgalice koje su objavljene u zajedničkoj digitalnoj knjizi.
Tema mjeseca svibnja bila je Obitelj. Vezano uz Mačin dan, učenici su izradili prigodne čestitke i objavili ih na Padlet ploči. Zadatak svih projektnih partnera posvećen Danu obitelji bio je naučiti pjesmu “Nek svud ljubav sja”, a pjevanja su objavljena na zajedničkom Padletu. Između ostalog, sudjelovali su u zanimljivoj aktivnosti izrade avatara koja je bila ponuđena svim sudionicima projekta. Učenici su uratke postavili na razredni Padlet uz predstavljanje, služeći se inicijalima. Na taj način, željelo ih se upozoriti na važnost zaštite podataka na internetu.
Kroz mjesec lipanj, u okviru teme “Naš okoliš: žanjemo radost”, na prijedlog projektnih partnera iz Područne škole Vrsine, obilježili su Tjedan botaničkih vrtova sudjelovanjem u virtualnoj šetnji botaničkim vrtom. Uslijedila je aktivnost “Jutro pejzažne poezije”. Učenici su grupno recitirali pjesmu “Suncokret” pjesnika Luke Paljetka, a nakon toga sudjelovali su u likovnoj radionici i izrađivali zanimljive cvjetove od novinskog papira uz objavu uradaka u zajedničkoj digitalnoj knjizi. U sklopu aktivnosti “Kako (p)ostati zdrav” učenici su crtali likovne radove na tu temu i sudjelovali u izradi zajedničke digitalne knjige (slikovnice).
Završna aktivnost svih sudionika projekta bila je izrada šarenih sladoleda i pjevanje pjesme “Zdravo maleni”, uz objavu zvučnog zapisa na zajedničkom Padletu. Na taj način, projekt su započeli i završili pjesmom, bogatiji za jedno lijepo iskustvo suradnje među projektnim partnerima kao i iskustvo jačanja digitalnih kompetencija.
Uživali su u bogatstvu raznovrsnih, zanimljivih aktivnosti. Vesele se nastavku priče i u drugom razredu kroz projekt “Sigurnim korakom u školu 2”.