U svakodnevnom nastojanju da nastavu hrvatskoga jezika učini kreativnom i zanimljivom, autorica je pokušala s učenicima temu obraditi u malom projektnom zadatku. Učenici, željni znanja, radoznali i opskrbljeni potrebnim vještinama, pristupili su još jednom projektnom zadatku. U uvodnom su satu, služeći se blagodatima suvremene tehnologije, upoznali hrvatsku jezičnu baštinu i temeljne odrednice povijesti hrvatskoga jezika. Učenici su naučili o hrvatskoj trojezičnosti, tropismenosti i o povijesnim okolnostima razvoja hrvatske pismenosti. Nakon toga, učenici su dobili zadatak istražiti svatko po jedan spomenik hrvatske pismenosti i svoje spoznaje predstaviti kratkom prezentacijom.
Učenici su zadatak uspješno ostvarili i nastao je niz različitih prezentacija. Učenici su također trebali izraditi i jedan glagoljički suvenir i plakat o hrvatskoj pismenosti. Rezultat toga je mnoštvo radova koje su izložili na razrednom panou, a prezentacije u obliku vremenske trake, su složili u Padletu. Kao i puno puta, učenici su pokazali da najradije i najlakše uče samostalno istražujući i stvarajući.