U projekt je uključeno devet učitelja i 44 učenika iz spomenutih škola. Učiteljica Julijana Banovac i 2. c razred, Lidija Pecko i 4. c razred, Julijana Madaj Prpić i 6. b razred svakodnevno rade na unapređenju projekta, realizaciji i međunarodnoj suradnji. Ovim projektom želi se unijeti drugačija perspektiva u rad učenika, koji su često online, likovnim radovima i likovnom umjetnosti. U projektu su usklađeni ciljevi i ishodi predmetnih kurikuluma iz likovne kulture, engleskog jezika, međupredmetnih tema (posebice uporaba IKT-a, građanski odgoj, socijalni i osobni razvoj) Hrvatske i Turske. Cilj je ostvariti umjetnička djela na 10 različitih predmeta u razdoblju od 10 tjedana. Na temelju slika koje su se pojavile krajem desetog tjedana, bit će omogućeno učenicima napisati originalnu priču na engleskom jeziku. U projektu su implementirane aktivnosti u fazama s internetskim lekcijama za područja učenja i ostvarivanjem dobitaka. Ove faze motiviraju učenika na učenje, privlače njegovu pažnju, ističu zadani predmet i omogućuju učeniku izraziti se uporabom likovnih tehnika, likovnih elemenata i principa dizajna. S obzirom na to da umjetničko obrazovanje stvara okruženje za učenje za pojedince u različitim disciplinama, pruža osobni razvoj i doprinosi kulturnom i akademskom uspjehu, cilj je dodati različito značenje radu učenika koji su kod kuće tijekom razdoblja pandemije. Učenici su do sada s učiteljicama oslikavali lišće, radili sa sjemenkama, dizajnirali odjeću, otpadom iz kućanstva stvarali nove potrebne stvari, likovno se izrazili motivima prijateljstva i obitelji. U petak, 23. travnja 2021. godine, obilježili su Nacionalni suverenitet i Dan djeteta u Turskoj prigodnim čestitkama koje će slati poštom do učenika u Turskoj. Učitelji, sudionici projekta redovito se dogovaraju o aktivnosti pomoću online webinara.
Suradnja s učiteljima i učenicima iz Turske
Učenici i učitelji Osnovne škole “Dobriša Cesarić”, Požega, sudjeluju u eTwinning projektu “Story with pictures”. Nositelji projekta su učitelji iz Turske, mješovita škola Sehit Kafera, a sudjeluju i učitelji i učenici mješovite škole Baruthane iz Turske.