Poseban izazov za nastavnike u online nastavi je prenijeti informacije i održati motivaciju za rad učenika sa slušnim poteškoćama. Oštećenje sluha se odnosi na sve vrste ozljeda vanjskog ili srednjeg uha koje uzrokuju slabljenje sposobnosti vođenja zvuka do vanjskog uha. Preporuča se u radu sa takvim učenicima koristiti što više vizualnih sredstava kako bi im informacije bile adekvatno prenesene i da omoguće predvidljivost, dosljednost i uvježbanu strukturu u kojoj se učenik snalazi.
Nastavni sat u Zdravstvenoj školi Split podržan određenim digitalnim alatima omogućuje da komunikacija u online nastavi bude dvosmjerna, a prenesene informacije učeniku jasne i razumljive. Postoji veliki broj alata unutar kojih je moguće snimiti videolekciju uz prikaz govornika, ali posebno uspješan u radu s takvim učenicima pokazao se BookCreator, konkretno njegova mogućnost pisanja titlova na hrvatskom jeziku, uz istovremeno dovoljno veliki prikaz lica nastavnika kako bi učenik mogao i čitati s usana. Vizualna elegancija samog alata u smislu nadoknade zvuka i u ostalim segmentima je izuzetna. Kako svi sadržaji i aktivnosti za učenike ne bi izgledali konfuzno, upravo kroz e-knjigu mogu se pregledno i intuitivno organizirati. Za preglednost sadržaja i aktivnosti vrlo učinkovit pokazao se i Wakelet. Učenike s oštećenjem sluha je potrebno tijekom aktivnosti usmjeravati na ključne dijelove sadržaja. U tu svrhu mogu se koristiti 3D animacije, stripovi (PowToon, Pixton, Canva…), grafički organizatori (Padlet, MindMeister …) i projektni zadaci s rubrikama u svrhu vrednovanja naučenog. Sve navedeno su iskustva u radu s učenicima s teškoćama u slušnom procesuiranju i izazovi koje su uspješno svladali kako bi se potrebni ishodi realizirali.