Ove školske godine obilježili su EU tjedan kodiranja u razrednoj nastavi s učenicima od prvog do četvrtog razreda u suradnji sa školskom knjižničarkom. Učenici 1. i 2. razreda izrađivali su radove u Pixel Artu. Radni materijali preuzeti su sa stranice Twinkl. Učenici su tako nakon završnog zbrajanja u poljima dobili likove leptira, zmije, pčelice, drveta, psa, suncokreta, banane, višnje i jabuke. Svi su učenici vrlo uspješno riješili zadatke i pritom se zabavili uz bojanje i naučili kako kodiranje može biti zaista zabavno.
Učenici 3. razreda radili su u programu Scratch i naučili kako animirati svoje ime na zaslonu te kako izvesti da ime bljeska. Program Scratch prati logiku problemskog načina promišljanja a programiranje uči djecu kako razmišljati na zabavan način.
Učenici 4. a razreda radili su u parovima kako bi stvorili algoritam za sadnju sjemena te su razvijali vještine rješavanja problema i računalnog razmišljanja i meke vještine. Učenici su dobili radni list Algoritma iz svakodnevnog života kako bi izradili algoritam. Na radnom listu nalazili su se koraci za sadnju sjemena iz radnog lista Algoritma iz svakodnevnog života. Zajedno su trebali odabrati šest ispravnih koraka od ukupno devet kartica, zatim su trebali zalijepiti šest koraka ispravnim redoslijedom na zaseban komad papira. Završna aktivnost odnosila se na učitavanje u Padlet. Svi učenici su vrlo uspješno riješili ovaj zadatak. “Code Week 4 All” za školu je bio cw21-i8fvd.